Nu var det gjort...

Sitter io skolan nu med min vän Annelie <3
Vi har precis parkerat bilen i det dumma garaget hah *lyckade jag visste inte hur man fick upp dörren, men en snäll 1:a hjälpte mej! ^^
iaf, så har vi varit på besök på Bårhuset, Usch, men ändå rätt skönt att ha gjort det, jag ångrar mej iaf inte...  men det känndes endå lite brutalt på nått vis när vi gick in i kylrummet där alla kroppar låg inlindade, (en del inte helt..) det läskiga tycker jag är att det inte berörde mej mer, det var som att vara på vilket nytt ställe som helst där de berättade om vad de gjorde osv. men endå fick man en liten chock när dörrarna till kylrummet öppnades och kropparna låg där helt orörliga, fast än man visste att de skulle ligga där..

Men nu vet man iaf hur det går till och vad som händer med en när man dör... känns kanske lite tryggt att veta...


Men, nu ska jag och Annelie in till stan och ta en fika! =) sen kommer mamma och hämtar mej så vi  kan åka hem till snöiga Heby =)=)

ska lägga upp en ekonomisk översikt och sen fundera lite mer kring min framtid!!!


HA det bäst!

på återseende, Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Röv£n

caxtons, ligger utanför norrtälje! ;D
puss

2008-01-30 @ 18:35:56
URL: http://skutten.blogg.se
Postat av: Fiia

Haha , såklart , trogen kommentator i alla väder !

Hehe , neejdu , vet inte riktigt vad hon heter ^^) dådå ?

PUSSÅKRAAM BABE !

2008-01-30 @ 19:32:42
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0