Negerbollar

Jaa, idag har Nikki bakat negerbollar åt mej =) eller jag säger kokosbollar tror jag.. =/ jag tycker man frå säga som man vill.. mohaha

Började dagen med att pappa väckte mej klocka 07.00 och jag var TRÖTT 3min över kommer Johannes ner i mitt rum och skulle hoppa på mej, men jag var redan uppe och drog på mej ridbyxorna, för Tisdag inebär ridbyxor hela dagen =)=) MEn bara för det så hade vi föreläsning på morgonen och det innebar vanliga kläder i klassrummet, men jag och annelie satt i ridbyxor gick och fikade i ridbyxor och åt i ridbyxor ^^ ingen som klagade annat än Isabel men vem orkar lyssna på en 1:a liksom ^^ haha =)

det var föreläsning med en tjej som berättade om hur det är/var att gå på Hippologen, det är ju nått jag vill verkligen! men hu´r ska betygen räcka till liksom?! Kanske skulle anstränga mej massor så jag kan få et G i
Matte B iaf! så svårt kan det ju inte vara.... *suck* jag hatar att plugga!

menmen... få se hur jag gör, vad jag kan och vad jag vill...

efter föreläsningen så hade vi hopp teori, MKT givande tycker jag! måste verkligen lära mej nu! VILL LÄRA MEJ MASSOR! efter det var det Lunch med ungnsstekt falukorv och potatismos =) MUMS sen var det ut till stallet, tog in RUFFE-TUSS <3 på började knoppning men gick ut i ridhuset för att plocka fram bommar och hinder... tillbax till stallet knoppa färdigt sadla och ta sej ut i ridhuset! =)=)

vi tränade mkt "att rida" sits och inverkan, samt TRAMP i STIGBYGELN! som jag behöver träna mkt på!! ^^

Det gick kanon bra! =) Det känns som om jag verkligen lärt mej rida honom nu! =)
så trevligt!

efter ridningen var jagmed nikki och Natta i stallet för när de slutade åt jag och Nikki på skolan och sen for vi till elevhemmet och vi fick en kokosboll infarkt^^ så nikki imporviserade fram kokosbollar smaskens =)
stannade kvar där och muppade mej ett tag, trevligt för det var ju ett tag sen sist jue! vi som är sambos och allt nu, haha har ju till och med hunnit med en het diskussion om barnuppfostran! hahaha det är bara ringen på fingret som saknas! =) ^^

När jag var på elevhemmet fick jag ett mkt bra samtal från en tjej som ska åka utomlands om 2veckor, ovh hon har ett 8årigt sto som jag vill ha!!!! ska bara få det att funka ekonomiskt och smidigt... MEN HUR?? hjälp mej jag vill ju!

shit måste ha nått jävla jobb nu, "min brukare" kommer ju hem nu i februari så där kan man få ihop några timmar men jag måste verkligen ha ett bättre jobb som kan ge mej pengar nu!

vill verkligen ha den! kan ju få chansen att bli en bättre ryttare då jue! vill inget annat just nu!

Men nu är jag hemma i Heby iaf och mamma och pappa tycker inte jag har råd att ta hästen på foder hur mkt jag än vill! men jag ska försöka lösa det på nått vis! så omöjligt kan det ju inte vara! Jag fick iaf ett par til nya ridbyxor idag! TACKAR! ett par med fickor i fram med knappar dock inte helskodda men knäskodda och "förstärkt helskoning" så de är väl ok! =)

HATAR ATT VARA EKONOMISKT BEROENDE!!!

ska sova snart för imorgon ska jag och kolla på döda människor på patologen i uppsala! börjar klockan 10.00 med samhäll, sen lunch sen döda människor!

HA det bäst pussar !


Kommentarer
Postat av: Mari

Du och jag borde bli ekonomiskt oberoende :D Fatta vad kul vi skulle kunna ha ^^

2008-01-29 @ 21:15:08
Postat av: Fiia

Grundnamnet är ju faktiskt negerboll .. ^^)

Meeen , skulle ju va perfa att ha den jööe ! BÖRJA KÖP TRISSLOTTEr säger ja bara ! Haha , hatara att planera hur jag ska spendera min pengar - finns ju så himla mycket man vill göra ! Skälv är ja också så himla på att tävla just nu ! Har ju hästar som sagt men vafan , kan inte sitta och åka buss över halva uppland ...

Känner att ridning 1grr/vecka är ALLDELES för lite för mig (fetingträningsverk kommer ja få efter hoppningen), vart hästlös i 2½ vecka bara och håller på o dööö =/ Vill ha en bra hopphäst hemma nu så snälla ge mig 60 000 ^^)

Usha , gillar inte döingar , tror ja =/ ses i morrn heting där ! ;D

2008-01-29 @ 21:28:10
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0