Mur med granris =)

wohow! förstaveckan äntligen avklarad!

måste säga att det varit ganska skönt att vara tillbaka ändå, att följa schemat och ha rutiner på dagen!
Det Är Så Skönt, man vet vad man ska göra och allt är vardag! =)

Har tyvärr inget internät i Uppsala och det är ju där jag håller hus i vardagarna så det blir dåligt uppdaterat...

Men jag försöker hålla mej vid liv, haha

Chricko vår Ridlärare är helt på! =) JÄTTE KUL! hon tränar mej och några kompisar efterskoltid för att hon vill visa upp en "proffsig" kadriljhoppning på "uppvisningsdagarna" Jag har Rudolf och är i tät, det funkar riktigt bra faktiskt.. jätte kul att ha en så possitiv lärare som verkligen driver en frammåt! =) me like!

idag hoppade vi lågt en murdel två koppelräcken och ett staket men ni ska höra hennes planer! ^^
det ska vara fullamurar med granris observera då att en mur är 120 och med granris ovan på! =) haha
Jag diggar henne stenhårt! och det bästa av allt är att vi som är med i "kadriljlaget" är lätt de skönaste människorna i klassen <3

det ser ut som följande på lördag nästavecka...

mitt led..

Jag = Rudolf, 1995, Lebus - Tabac
Sofia = Eliza, ----------
x = Isak , ----------

annelis led..

Annellie = Afrodite II, -----------
Angelica = Timothy Boy, 1996? ) ,Hills dubbel xx - Alpen furst
x = x ( raggar någon, ev, Mikaela Ellesjö på chizandra)

Det roliga är iaf att Jag, annelie, Angelica, Madde, Lina, Sofia ska hålla i Julshowen och då blir det SHOW!! =)
Jag ser framemot att göra en kanon show den bästa genom tiderna! =)

menmen, åter till "verkligheten" aa, skolan har som sagt börjat och jag har sjukt mkt att göra! =/ som vanligt göra jag ingenting =( Men jag ska iaf. Sattsa på Ridningen, i år ska jag utvecklas! =)

Vi hade också Lantbruksdjursskötsel idag och igår för den delen... redovisade om Grönmassa och vallväxter
så nu vet vi vad man ska ha för baljväxt och gräs vart samt varför, kan ju vara bra att veta i framtiden, kanske!
gick ner till stallet efter lunch när vi slutade och tog in hästarna och gjorde iordning alla 4 så brudarna behövde bara byta om och sittupp inprencip =) jag trängdes där med JST hah de är så roliga... den ena grinar värre än den andra och den andra snackar så sjukt mkt skit medans det fins lite mer speciella mäniskor, och de är ju så sköna efter som det verkligen säger vad de tycker och tänker! hahaha
fatta att vara lärare till dem ^^ ( JST är våran sär klass på skolan ) Ridningen gick kanon tycker jag.. =)
Åkte buss därifrån med häst1orna och gick med emilie till elevhemmet för att packa så jag skulle kunna åka hem, hon tog bussen från  samma hållplats som jag så vi fick ju sällska av varann helatiden! =)
haha jag har blivit så fruktansvärt trött! jag skule hellre ligga kvar i sängen och sova vidare på morgonen och jag somnar på bussen hem! men det possitiva är ju att det går himla fort hem iaf! =)
Pappa hämtade och maten var serverad på bordet när jag klev innan för dörren!

HÄRLIGT ATT VARA HEMMA IGEN! =)

på Söndag är det Clinic med Jens Fredricsson det vore verkligen toppen kul att se! men jag har inga pengar =( och han ska ju faktiskt ha Clinic på Måndag i skolan! Så det SKA jag se.. min Rudolf ska ju gå ^^
Esteten börjar ju då också! =) wohow jag har drama med sofia! vi ska äga ut alla! =)

Men nu ska jag bara ha helg och vara hemma, det blir tårta i kväll också för pappa och gabriell har namnsdag idag! JAN  så vi grattar alla som fick namnet Jan i dag!

för att få intressesmurfarna att hoppa så kan jag ju berätta att det heter Nikkis pappa som jag är lite smygkär i! hahah han är en av alla mina idoler! ^^
SÅ GRATTIS TILL HAN och er andra!




PUSSHEJ alla glada =D

image100
Ruffe-tuss <3

image101
mums med hö! haha krull man efter knoppar...




Kommentarer
Postat av: Elin

Du får säga till när uppvisningen med kadriljen är!!! Jag kommer & tittar ^^
Trevlig helg till dig med

2008-01-12 @ 10:33:08
Postat av: Fiia

Sötruffis ! ;D
Btw, Eleiza ; Flyinge Electro - Robin Z ;D ( För framtida bruk , vi ska ju kunna alla såsmåningom ^^) )

2008-01-12 @ 19:34:58
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0