LYCKORUS I HELAKROPPEN

JAG ÄR KÄR!! kompiskär om jag måste lägga till det!

Alltså jag har en vän som jag Aldrig vill bli av med! hon gör mej så glad när jag ser henne glöms alla bekymmer och det är bara hon jag och skrattet, verkligen ett lycko rus i hela kroppen!

är inte det kärlek?!

Imorgon ska hon och jag åka bil (typ 30mil^^ ) bara för att göra det vi älskar! vara med varann körabil och lyssna på musik me lite godis!

wohow!
det kan inte bli bättre!

MARÅKER here we come

image35
image34
image18image6
ha det bäst

puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mari

Haha hur kommer man på nått som en roadtrip till Maråker :P
Jag har fortfarande inte fattat att folk verkligen vill hit xD

Jag är nog hemma till iaf kl 2, sen så sticker jag iväg på en kort roadtrip till en kompis :P
Vore kul att ses ^^
Annars ses vi ju på de större tävlingarna genom kameralinsen xD

2008-01-03 @ 01:19:05
Postat av: Sara

Ååh, Söt! Jag är kär i dig också! :D

2008-01-04 @ 12:47:22
URL: http://camello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0