Lite lessen faktiskt..

En gång hade jag vänner och det var "vårat gäng" "de gamla vanliga"... och vi gjorde det mesta tillsammans..
Vi skulle dra ihop till en fjällen resa och åka ibörjan av året, men det var inte alla som ville med då för att en av våra vänner var bortrest då och då kan vi ju inte åka upp för att "gänget" inte var fulländat...

men nu får man höra att de åker upp på torsdag till söndag med "nya vänner" som jag hatar! haha visst är jag lite luddigt inbjuden.. men det är en princip sak efter som att det hette att det var HELA GÄNGET som skkulle med och nu är man tydligen inte det! =(

MEN JAG E INTE BITTER!!

NEj, jag har ju SARA och Nikki och mina nya vänner och skolan och mina klasskompisar och ALLA! <3

idag i åkte jag tåg till uppsala och sen buss till skola så jag var  där till lunch, med drama på schemat till klockan 16.. sen kom min SARA och hämtade mej och jag kunde få prata med min vÄN <3 som jag älskar mest!
vi åkte till elevhemmet och agrade lite granna på alla jävlar!

sen åkte vi S40 ner tillstan och sen till ICA MAXI där vi träffade Sara Tingvall.. =)
JAg har ätit årets första Semla =) mmm gott tack sara! =)

haha och så har jag pratat medf patrik och patrik.. hahaha

och nui ska jag och min vän sara myssa och titta på film och äta chops..

hörs pussar <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh, SÖT!
Du är så gullig! Mys pys!:D
Ikväll blir det film igen ;)
Puss

2008-01-22 @ 09:11:43
URL: http://camello.blogg.se
Postat av: Änliiie!

Tycker om dig Micciis! O tycker om att vi ridflikkor börjar komma så nära varann!

2008-01-23 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0