lite kort från min weekend..

image95

JAG  och LINDA snyggast i MARÅKER ^^

image96
LUDDE- TUSS ♥ sötaste hunden i Maråker ( Eliassons)

image97
hihi hoppas jag inte blir dödad för den här... ^^
Ante och Emil spelar rita och gissa.. haha

Jag låg i sängen och såg inte vad det ritade, men efter som de sa va de riatade,
så visste jag vad det var lååångt innan dem själva! haha
JAG HADE LÄTT ÄGTUT DEM!! =P
image99
Hemma i Heby igen! =) skönt att stå på trygg mark ^^ hahaha
fast jag vill tillbaka!!!!!

image98
tihi.. väntar på mamma i heby efter den lååånga helgen som var för kort!

önskar jag hade haft ett kort på typ Patrik x 3 , Björn , Ida , sofia och de andra underbara människorna!
men det får bli en annangång det!


De är svår fotade ska ni veta! hm. och jag hade inte tid att knäppa kort, för man ska ta vara på varje hundradelssekund man kan få i Maråkers Luft! ^^ haha me like ♥

----------------------------

Imorgon är det plugg =/ SURT! ORKA LIKSOM!
Tjatiga lärare som inte kan se skolan genom mina ögon! Elevhemmet, alla människor! och
de braiga människorna förståss! ^^

får se hur jag gör med elevhemmet! =/

nu ska jag gå och lägga mej så jag kommer upp imorgon!
kommer försent till skolan för jag ska åka med pappa in till stan...
Men frukta ej! jag kommer till kvart i 9! ^^

----------------------------

KAN NÅGON HJÄLPA MEJ MED DEN FÖRBANNADE TEXTEN SOM BESTÄMMER SJÄLV!?

---------------------------

ÄLSKAR ER!♥♥



Kommentarer
Postat av: Mari

Jag brukar aldrig vara hemma på helgerna :) Därför vi aldrig sågs :/
Får bättra mig till nästa gång, eller så kommer du till Norrala där jag håller hus :P det är ju på vägen till Trönö ;)

2008-01-07 @ 22:10:55
Postat av: Madde

Haha, stackars lilla Ruffis. Det är helt synd om han!

2008-01-09 @ 10:23:18
URL: http://madoliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0