JAG VILL HA!!!!

Snälla ge mej pengar...

jag hatar att vara ekonomiskt beroende, vad ska pengar vara bra för?? jaghatar pengar!
Jag vill ha så mkt jag behöver ha så mkt och det finns så många som behöver ännu mer!
men det går inte för det finns inte pengar till det...

Jag har hästar jag kan träna överallt, men inte hemma... Palla åka genom halva Sverige för att träna, det går liksom inte för då tappar man allt annat och hinner inte med!

Ska det vara så svårt ...

Jag vill ju verkligen satsa nu ju, har haft möjligheten så många gånger men jaghar aldrig tyckt att jag är tillräckligt bra! har ganska svårt att se mig själv... MEN nu känns det bra, det är kul och jag VILL utvecklas!

och det gör man inte av att rida 3åringar dag ut och dag in och rida skolhäst 1ggr i veckan ger inte tillräckligt mkt, men visst fan är det kul! Chriko är lätt den bästa att rida för när ddte gäller hoppning/markarbete.. jag har aldrig känt att hoppning har gett nått, bara att det vart kul ibland att skutta över lite hinder men annars har jag haft en dragning till dressyren men gasch så kul det är, jag vill bli hoppryttare! =) SÅ KUL!

också tyker jag om Rudlf väldans mycket också=)

MEN JUST NU VILL JAG BARA HA EN HÄST JAG KAN TRÄN OCH UTVECKLAS MED

ge mej!

God natt nu ska jag drömma mej fram en plan så jag blir ekonomiskt oberoende!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh PAIN!
I know the feeling, tänk så skönt att vara ekonomiskt oberoende.. :D
Puss

2008-01-30 @ 10:42:08
URL: http://camello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0