inget varmvatten...

Godmorgon! =)

vaknade utsövd med massa härliga drömmar som man bara vill sova vidare för att fortsätta uppleva!
Jag säger bara det, jag vill ha slutet av sommaren 2007, men nu är det ju nytt år och nya förutsätningar,
är rätt nöjd som det är nu med! Men jag hade Kul det hade jag!

Nu vill jag ha snö massaor med snö och jag vill ha häst och jag vill och vill...

Idag ska vi iaf. in till Upssala med Samuelssons och se Bee Movie, för den var den enda barn tillåtna filmen som verkade lite rolig..


Jag vill duscha, men det finns inget varmvatten...! Så blir det när man sover till 10 istället för att gå upp och sätta lite fart i pannan... hmm..

Hoppas ni får et bra avslut på helgen!

PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha vet hur det är de där med varmvattnet och eldandet... Det är väl jobbigt, men så är det att bo på landet! För och nackdelar! Hoppas allt är bra!

Puss puss

2008-01-13 @ 16:24:25
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0