Imorgon kanske inte finns...

Godmorgon mina vänner!

hoppas natten varit som den ska, med skönsömn och härliga drömmar!
Det har iaf. min! fick ett godnatt sms igår kväll vilket var uppskattat =) TACK
sov som en stock och var så långt bort i drömmarnasland som man bara kunde... härligt tycker jag!



Vaknade kvart i nio och var pigg åt frukost och sen ringde jag till Börjes för jag skickade tillbaka en jacka ett par skor och ett par ridbyxor för att jag ville ha det i en annan storlek.. igår hämtade mamma ut det på posten och jag fick min jacka i stl 38 svart och mina skor som dock fortfarande är lite för stora.. menmen jag får stå ut! Men det jag skulle komma till är iaf att Ridbyxorna har försvunnit! fanns inte med i paketet och stog inte med på beställningsorden! så surt!
Men de hade inte öppet på helgen så mamma får ringa på måndag!

Igår såg jag Lets Dance =) wohow, det var ett hårt startfält måste jag säga, hm.. men jag måste ju säga att jag håller på Karl-Petter haha Men också på Tony Rickardsson och Mattias!
Nu är klockana 11:11

och appro på önskningar så fyller ju jag år snart! =) 12 februari jag tycker det är snart!

JAG ÖNSKAR MEJ...

Ridhus- skulle ju inte sitta helt fel en regnig mörk november kväll
Tävlingshäst- Måste tavara på mina Youngrider år
Ridstövlar- behöver ett par passande RIKTIGA stövlar
Tid- Kan någon ge mej lite mer tid så jag hinner göra det jag ska! LIVET ÄR FÖR KORT!
Säng- en skön bred säng skulle inte vara helt fel!
Jeans- mina favvo jeans gick sönder igår =(
Underkläder- Alltid kul att få använda nya underkläder..
Tröjor- Skulle behöva lite fler tjock tröjor med en luva man kan gömma sej i...
Plattång- KRULL inget jag gillar..
Kärlek- Ibland önskar man ha någon att vara nära, hatar att gå och lägga mej ensam under täcket..
Frisör besök- skulle nog behöva en klippning och kanske lägga i någon slinga..
Pengar- ge mej! de rinner ju bara rakt igenom handen!

ATT FÅ VARA HEL! inga fler opertioner och skador TACK!


USCH! jag bar vill ha och vill ha! önskar alla skulle vilja "ha", men tänk att det finns faktiskt sånna som inte har det lika bar som jag! det finns barn som aldrig ens fått en julklapp aldrig fått ett grattis på sin födelsedag eller aldrig ens fått lite kärlek! jag har sett och hört allt för många exempel som för mej är helt ofattbart! det är ju vardag för mej!
Alla som inte har ett hem ens, tänk så mkt. vi slösar egentligen... i sverige bor det  typ 9miljoner människor de flesta svenskar har minst ett hus (somarstuga osv.) vi slänger överflödig mat och har säkert minst 10 plagg i garderoben vi aldrig använder!
Livsmedelbutikerna får slänga bort mat för kortdatum osv osv.
MEN varför finns det då folk som bor på gatan, barn som inte har tillräckligt med kläder och varför finns det så många som känner ensamhet?!

Att ingen ska behöva känna sej ensam och övergiven- gäller både djur och människor ingen ska behöva fara illa!



NU ska jag städa mitt rum! =/ hatar att städa..

men ha det bäst mina vänner! Pussar <3




Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅh, söt!
Lite lik min önslelista faktiskt! :D Haha, förutom alla hästsaker..
Ha det bäst vännen min!
Puss

2008-01-13 @ 16:06:58
URL: http://camello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0