hons / hennes jag säger vad fan jag vill...

Sitter i Gigabyten och har lektion, vi ska göra ett cv på ams men det har ju jag redan gjort, så jag sitter mest och chillar runt!

kerstin kom precias och hennes vän vad hon nu heter klagade på att jag sa "hons döda häst..."
"det heter HENNES döda häst... " men och som att hon inte viste vad jag menade.. haha om jag skulle vart seriös typ suttit på en arbetsintervju hade jag ju inte sagt hons.. då hade jag valt hennes.. så det så!

shit igår var en effektivdag det hans med så mkt. somnade inteförens viod 1 för att min vän Jessica ringde och henne har jag inte pratat med på massa år! HIMLA TREVLIGT!

men nu måste jag jobba vidare..

vi hörs!

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Sara

Gah, är du otrogen ´mot mig??! ;)
Puss

2008-01-19 @ 15:52:13
URL: http://camello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0