Hemma, igen ja!

Kom precis! hem från en weekend i Maråker!

Åkte upp i Lördags och det var en dag med VÄNTAN som rubrik det!
väntade i Uppsala x antal timmar och väntade i Gävle i x antaltimmar! och Väntan på tåg i x antal timmar!!!

Men väl framme så var det ju Värt allt ihopa, vill jag lova! 
Björn hämtade mej och vi åkte hem till han för Putte från Trönö hade problem med motorerna! haha så vi hjälpte han iväg! sen bar det av till Maråker hälsade på alla där och sen car det som "hemma" igen! me like!

shit på lördagen var vi uppe till 06.30 jag och Ante, Emil hade däckat vi typ 4 han! haha.. 
aa, sen sov vi typ sönder hela dagen! SNACKA OM ATT VÄNDA PÅ DYGNET!! vid 12 försökte jag få livi dem men jag fick inte upp dem förens vid typ 14-15 tiden! och då hade det ju blitt mörkt ute jue! men iaf. så fick jag ut dem en sväng sen och vi gick ner och kollade in hästarna! GASCH! det var inte lite jobbigt det vill jag lova! men iaf. så klappade jag Sivra farväl och önskade henne ett förhoppningsvist bra liv! Vi syns ju ändå i himmlen hon och jag sen! och då ska vi äga ALLA! haha ( om vi nu kommer till himlen du och jag =p ) 

Vart inte lite Snömulad heller! håret vart helt lockigt!!   =/ 

Men men, haha kollade på Nattbus 807 ( rasse film ) och sen på kvällen såg vi en annanfilm, vad den nu hette?? 
Jag ville se den för jag tyckte den var bra! men jag gjorde som ALLTID! SOV! haha jag får aldrig se en hel film i sträck ja inte! USCH, så tråkigt! haha men man har ju sej själv att skylla! 

Gick och la mej vid 2 för då fick Emil för sej att han skulle hem!? så vi gick och la oss då! haha och jag tok sov! =)

vaknade vid 10 i morse av att pappa ringde och undra när ja skulle komma hem! gick upp straxt efter det och tro det eller ej! men jag fick upp Ante då också! haha! Stackarn, han får ta igen sina sömntimmar han missat när jag vart där! =)



HAHA!! Kan ni ta upp överläppen till näsan då??!!  WOHOW! det kan jag och Patrik Eliasson! hahaha



Var en sväng genom byn idag också innan hem färd! gick till Ingemar och Birgitta ( Idas farmor och farfar ) och sa hej till dem och Rinjor också var Ida där så klart! ^^ åkte 4hjuling med henne hem till hon och åt glass! 

jag la min mobil i deras fönster åvanför diskhon för att jag skulle ha sänning! haha då fick jag ett sms av Björn så telefonen vibrerade ner i diskhon som var vatten fylld! =/ Men den över levde! hahah ^^

-------------------------

JAG SAKNAR IDA SÅ FRUKTANSVÄRT MKT! VI HADE LÄTT DEN ROLIGASTE SOMMAREN 2007! 

Men jag hoppas vi ses snart! jag kommer upp nåndag om inte du kommer ner! ( tycker du kan komma ner med Linda en dag också.. det vore lite kul! det kan ju vara bara över en natt... så kan jag åka med er upp sen och va med dej!

--------------------------

Sen gick ja hem till Eliasson och sa hejdå till alla dem och åkte med Gunilla och Linda som skjutsade mej till Ljusne! och dit kom Björn för att säga hejdå!

MÅSTE SÄGA ATT JAG HAR VÄRLDENS SNÄLLASTE KOMPISAR! 

Gulligt av dej! Tack! Han sa att han skulle till Biltema nåndag,  och då kan de ju ta vägen förbi mej! =)

KUUL TYCKER JAG!

-----------------------

SEN VILL JAG BARA PÅ PEKA ATT, MAN BEHÖVER INTE VARA "KÅT" INÅN BARA FÖR ATT MAN ÄR ARTIG OCH SVARAR PÅ SMS!!!!

du är bara avensjuk! hahah sms själv så ska du se att jag svarar på dit med ;) Pussar <3

HAHAHA

saknar det faktiskt!
varför vart det som det blev! ='(

------------------------

Nej nu ska jag in i duschen!



♥♥ÄLSKER ER JA!♥♥



Bilder kommer snart! PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0