GRATTIS HANNA OCH RUNA 30 år! =)

Har precis skrivit prov i Lantbruksdjurs skötsel och det kändes riktigt bra faktiskt! frågor som kräver logiska svar sånt gillar vi! fick även se provet jag skrev i fredags och jag hade ett starkt VG och det var det ingen som fått på förstaförsöket... =) * STOLT* det var ett svårt prov.. och jag hade knappt pluggat!
hoppas turen håller i sej! haha



USCH! så fort livets planer och det man kämpat för att uppnå bara kan ändras på en sekund!

JAG TÄNKER PÅ DEJ och ska HJÄLPA DEJ IN I DET SISTA!!

DU KLARAR DET HÄR!



Det är lite kul, det ringer folk ständigt om arbetsintervjuver och kurser smat informationsmöten och sånt!
wohow! =)

Idag har vi också planerat Falsterbo resan och vi åker på våran roadtrip den 17/6 och är borta till 23/6 det blir massa bil, hästar och tältande med massa skratt och gemenskap! =)=)



Nu ska jag på lektion och sen blir det till att ringa lite samtal, för vi ska göra det bästa av situationen och jag ska STÖTTA dej! det här fixar vi!



PUSS HEJ så länge på återseende =)

Kommentarer
Postat av: Fiia

Måste bara kolla satt Maliin e ok med dom datumen men de ska ju inte va några problem ;D

2008-01-24 @ 15:38:42
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Nikki

Hoppas allt är bra med Runa trots allt!

Jag var ute hos Sladden idag och red och mamma filmade. Han var verkligen jätte fin :D Pigg och frammåt! Mycket nöjd!
Hälsa på Tulletussis också, han mår också bra :)

Pusspuss

2008-01-24 @ 19:26:29
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Änliie

Grattiis Micciis :)

2008-01-24 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0