Godmorgon världen!

vaknade i min underbart sköna säng hemma i Heby sisådär vid 9.20 tiden =)

har legat på golvet och pratat lite med min lille bror som blir snart 3månader, hah det kommer inte så mycket viktigt ur den lilla människan ännu, men snart ska ni se har ni en lill-miccis i pojkformat! =P haha

VILL TACKA NIKKI FÖR LÅNET AV TRÖJORNA OCH SKÄRPET SOM JAG LÅNADE UTAN ATT FRÅGA =(
FÖRLÅT! =)


Idag ska jag ta bussen in till Uppsala så jag kan ta mej ut till skolan till 12.35 då är det ESTET wohow jag och Fiia kommer äga hela skolans estetverksamhet 2008 =)

sen blir det uppsala resten av veckan..

ha det bäst mina vänner! =)

image124
syskonen med 18års skillnad.. =)

Kommentarer
Postat av: sophié

visst gör jag. :P

sötate bebben

2008-01-21 @ 10:51:01
URL: http://sophiehakansson.blogg.se
Postat av: Röv£n

Naaaw, tööööötis(ar) ;D
men gud e han redan 3månader, tiden går så fort!
Cs i skolan imörrn!
Pussis***

2008-01-21 @ 14:18:57
Postat av: Elin

tröjan e redan i skolan men jag har inte sett dig så har inte kunnat givit dig den. du får säga till mig så tar jag fram den..

2008-01-21 @ 14:53:47
Postat av: Fiia

Såååklart vi ska ! (y)

2008-01-21 @ 20:30:21
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0