God förmiddag =)

jupp det är fortfarande förmiddag för klockan har inte passerat 12..
Sov till typ halv 9 i morse himlans skönt! tog en varmdusch och åt frukost med folket!
efter frukosten så tog vi en promenad med hundar och barnvagnar ett varv runt travbanan i vår vädret! 
det är helt sjukt att det är sånt härnt väder i slutet av januari!!! då ska det ju vara så där outhärdigt kallt med typ 1m snö! sånt väder har ju inte vi precis här i Heby visst det ligger typ 1cm snö på marken och det är 0.3grader ut men hallå! vart tog vintern vägen då?? 

Jag har för sökt ringa massa människor angående bröloppet som är den 1mars! ska det vara så jävla svårt att fixa häst skjuts??! jag har ringt typ 10stycken och alla tipsar vidare, nu har det börjat om på ruta ett för nu tipsade den senaste om den första jag ringde =/ 

snälla ring mej och säg att du har en häst och en vagn som kan dra min kusin och hennes fästman på deras brölopp den 1mars klockan 14 i uppsala  från kyrkan till festsalen..

det vart ingen skola idag.. det är så mycket annat som händer nu för tiden, så jag behövs här just nu! men jag kommer imorgon, då ska jag rida Rudolf =) får se om det blir elevhemmet efter det eller om jag ska åka hem efter skolan... det åter står att se....

Min vän Sara är utslängd från elevhemmet och Nikki har ju stalltjänst, känns inte så jätte possitivt att åka dit då...
och speciellt inte nu när det är så här...

HAHA åå... jag har smsat med min vän i hälsingland, haha man blir ju lite smickrad men jag tror att man får hålla sej till drömmar för det går nog inte i praktiken =/ haha <3

usch jag börjar få lite ålders nojja.. fatta jag blir 19 snart... och då bör man ju se sej om efter en egen inhysningsform... (observera det fina ordet vi lärt oss i LDS haha)
Man kan ju inte bo hemma när man är vuxen... MEN! jag vill inte bli vuexn! (SNYFT hör hur det låter "när man är vuxen" usch och fy och blä! Jag vill vara ung och dum för alltid...)


Nej nu ska jag hitta på nått annat för sunden..

SYNES HÖRES!

Pussar <3


image131 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0