framtiden står i dörren...

Hm.. vad ska jag göra med mitt liv??

jag vet att jag ska iaf. DÖ.. gasch, jag är helt besatt av döden, det skrämmer mej lite grann att jag kommer att dö, usch jag vill inte vara en av dem som ligger in lindad i ett lakan med hjärnan i buken =/

ne usch jag vill inte dä, men endag kommer vi alla att göra det, tyvärr. och för sina nära och käras skull kan det ju vara bra att de vet hur du vill ha det när du dör... annars kan det bli mycket komplicerat om det kommer fram flera olika åsikter och det kanske inte alls blir som du skulle vilja.. så se till att det finns nerskrivet!
lika så om du vill donera eller inte kan vara bra att det finns någon som vet...

men jag har inte planerat att dö nu iaf,

jag vill så mkt mer med livet!
Jag ska sattsa på min ridning och hästkunskap nu iaf och verkligen ta tag i skolan
( hur många gånger har jag inte sagt det ???!!! )
men imorgon ska jag iaf prata med Husmor om att få flytta till Jällas elevhem, och jag ska försöka få tag i rosa ida som gick ut skolan förra året för jag tror hon har ett stall bredvid skolan... för på Måndag,Tisdag eller Onsdag ska jag provrida ett 8 årigt sto som jag ev ska ta på foder för senare köp... =) och då kan det ju vara bra att ha den nära skolan och om jag dess utom bor på skolan har jag ju ära och sparar tid, lika så sparar jag massa pengar på det! för det är billigare att bo där än vad det är att bo i stan... dess utom har man ju nära till jobbet då också.. sparar tid och pengar! PERFEKT, bor man på skolan kanske man till och med kan tänka sej att plugga lite och där har vi ju dess utom gympasalen med gym, GRATIS! =) och det med häst om det nu skulle gå att ha den nära skolan har man ju tillgång till skolans ridhus samt ridbana.. och dte är ju inte helt fel ^^ =)

men jag vill inte bo där själv..har ju mina vänner på Gudmund..
Fast jag har hellre ett  bra liv med det jag göra, än att ha ett bra liv med saker jag vill göra men inte kan.. fattar ni ?!
Jag kan ju fortfarande träffa dem i skolan jue ^^ =)

Nej så nu ska jag försöka styra uppmitt liv!

och jag vill bara att ni ska krama den ni tycker om och säga det till dem en extra gång för man vet aldrig om det blir den sista!

HA DET BÄST PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Hmm , jo himla smart tänkt !

Synd att jag är så himlans hemmakär annars hade ja också kunnat flytta :P

2008-01-30 @ 19:43:53
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: älgen

Miccis du vill inte stå där, belive me! saknar dig pusss

2008-01-30 @ 20:05:50
URL: http://saratingvall.blogg.se
Postat av: Röv£n

sluta prata om döden ;(
jag kan komma och bo med dig, men bara ibland ;D
Pussis

2008-01-30 @ 20:06:50
URL: http://skutten.blogg.se
Postat av: Mari

har man hjärnan i BUKEN!? Varför? :S

2008-01-30 @ 20:15:20
Postat av: Änliie

Du är allt bra sööt du flikkan min :) Tycker om dig, tack för myssigt sällskap :P hjärtar dig!

2008-01-30 @ 22:13:11
Postat av: sophie

nej miccis nej!
Jag ahr stått med dom i 2år, det är absolut inget att rekommendera!!
allvarligt.. kan berätta mer om de sen, vill inte ta det bloggen om du förstår.

puss

2008-01-31 @ 12:50:41
URL: http://sophiehakansson.blogg.se
Postat av: Frida

Inte alltid så lätt att veta vad man ska göra med sitt liv. Jag har ingen aning... Men jag är säker på att du kommer fatta ett klokt beslut =)

2008-02-01 @ 10:07:23
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0