En del mer mogna än andra..

Ålder, det är en alltför uppskattad siffra tycker jag som folk läger allt för mycket energi på!
Ålder säger mej inget annat än att det är en siffra och så länge har man levt...

Men det är ju sorgligt att en del sjunker så lågt trotts sin ålder.. Jag har vänner som är så många år yngre än mej själv som man absolut inte kan tro är yngre..
Men det sorgliga är att jag har vänner eller hade "vänner" som är i min ålder och äldre som man bara undrar vad de gjorde med sin uppväxt efter som att allt går ut på att tala om för varandra hur illa man tycker om dem,

visst det är fel att "snacka skit bakom ryggen" och jag är absolut inte gudsbarn, Men jag har iaf lite vett i skallen att bete mej lite mer "moget" jag kan vända folk ryggen hur illa det en berör mej... men när det år ut över mina vänner är det så illa! att man kan ta till våld och så hårda ord bara för att visa en vad man tycker tänker och menar!

Jag vet inte om jag ska skratat eller gråta!

Men jag klarar mej, jag har sagt upp kontakten med så sjukt mycket folk i mina år så jag tvekar inte att göra det igen! för jag klarar mej utan folk som är elaka!

det komiska i det hela är ju egentligen att folk ens vill ge en person de HATAR så mycket tid genom att få fram det man tycke rom den, istället för att bara ignorera den personen och lägga tiden på nått viktigare istället... men har man tid att lägga ner på de man HATAR så vill jag inte på stå att man har ett kul liv!

Jag menar om jag skulle ha kul trevligt med mina vänner inte skulle jag ge den tiden på nån jag ogillar!!

NEJ LIVET ÄR FÖR KORT FÖR ATT SLÖSA BORT TID PÅ ONÖDIGT SKIT!

Så håll hårt i de du vill hålla kär och lägg ner den extra tid på dem i stället för att ödsla tid på människor man ogillar!

shit det finns drygt 9miljoner människor i lilla Sverige bara så det är inte meningen man ska vara vän med ALLA!



TÄNKVÄRT!!

image125

PÅ ÅTERSEENDE om ni inte gått....



Inte en gång till

Ord som kommer som kulsprutor

Ord som hela tiden förgör

Ord som bara i ett försök håller på att sänka mig gång efter annan

Ord som ges som ska sänka mig

som ska förgöra mig

Som ska ge mig det som inte jag vill

att göra mig till en pöl något som avdunstar sakta men säkert

 

Men jag kommer aldrig dit

aldrig,

aldrig,

Aldrig!

 

Var gång reser jag mig

Starkare

Starkare än starkast!


Kommer aldrig,

ALDRIG

ALDRIG

ALDRIG KNÄCKA MIG!



Kommentarer
Postat av: Röv£n

Man tackar :) nått man är bra på iaf ;) HAHA...
Pussis

2008-01-25 @ 23:28:53
URL: http://skutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0