Detta inlägg är tillägnat...

Dej som jag har delat så mycket minnen med..

Vi hade träffats i någradagar och det var som ett helt liv..

Vi körde bil flera mil utan körkort..

Vi pratade med Älgar haha...

Vi mockade så mkt hästskit man kan tänka sej med förkorta hårda obekväma grepar..

Fick norrmän att sjunga för fullhals på en uteritt i finnmarken för att skräma bort björnar...

Vi for flera mil norrut med en "galen gubbe" och 30hundar och hamnade i Idre för att köra turister i 30- 40
minusgrader..

Vi snodde Handukar som det stog uthyrning på för att få en dusch efter 1vecka i husvagn typ..

Vi satt på "farfars" varje kväll du dracken Capuccino och jag en cola..

OJ VAD JAG SAKNAR DEJ!

JESSICA ELISABETH REHN!


Jag vart så Glad när jag såg att dte var du som skrev!
 
ojoj.. vi skulle kunna sitta i timmar och bara skratta och prata! jag blir tårögd när jag tänker på hur kul vi haft!

Jag ska komma och hälsa på snart! jag lovar!

♥♥Massa tusen pussar och kramar till Jessica !♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0