Den bästadagen hitills på år 2008

♥OJ VILKEN DAG!♥

Började med att jag fick starta kalla Maztan med typ snö och is över allt!
Men S40 var upptagen idag så, den lilla röda fick agera fordon istället! =D
Åkte hemmifrån vid 9.30 hämtade sara i fjärdhundra hemma hos henne.. För idag skulle vi göra en road tripp!
många mil vart det!-----------------------så här har vi åkt idag...
Horsbo ->
Fjärdhundra->
Heby->
Valbo->
Gävle->
Sandviken->
Valbo->
Maråker->
Ljusne->
Maråker->
Söderhamn->
Trönö->
Söderhamn->
Ljusne->
Maråker->
Fjärdhundra->
Horsbo->
SÄNGEN!!

=

cirkus     50mil!

Japp det var våran roadtripp för en dag! =)
haha                slå det om ni kan! =P

Men iaf. min lyckligaste dag hittils 2008!

aa, verkligen shir så mycket man saknar dem! =O HELT SJUKT!
haha.. som sagt så började jag med att hämta Sara hemma hos henne, åkte till Valbo snurra runt där och leta en shell mack, men det hittade vi inte så det vart att åka tillbax till Valbo och tanka lite på en OKQ8 så att vi kunde tanka på en shell, för det var ju det vi skulle! haha vi frågade in på OKQ8 om de vista vrt det fanns och enligt dem så var dne närmaste i SANDVIKEN! haha ja och där hade v ialdrig vart nån utav oss och det kan ju vara bra att ha varit det nångång om nån frågar eller nått... så ve bestämde oss för att åka åt helt fel håll och begav oss för att tanka i SANDVIKEN! när vi gjort det så åkte vi tillbaks till VAlbo för att komma ut på E4 så vi kunna komma till Maråker,.. åkte ner till HAVET! ♥ och ställde bilen där, tänk att det är så fint med lite vatten!
Tog en promenad upp på vägen och gick mot Eliassons hus, gick förbi Ekengrens hus från vägen och där stog Anders och Vinka som en tok! =D HELTGLAD vinkade till han och gick vidare till eliassons för bi SvinEriks och Ullas hus och raka vgen ner till ANTE!! =)=) så kul å se han igen han fick en kram och hälsa på sara, jag gick upp och hälsade på resten av familjen Linda, Gunilla, Sara,Agnes och Ludde.. ♥ En underbar familj! ♥
Putte och Emil kom och körde in i "garaget" och fippla med mopparna... så jag och Sara knackade på sa HEJ och fick knappt ett till baka.. =/ fattar inte hur det blivit så här =( Men jag gick vidare till Ekengrens och gav Ida en Bamse kram och satt och pratade med henne tills Sofia kom hem och hon också fick en bamsekram! ♥ vi pratade lite och bestämde oss för att viskulle åka till ljusne och äta pizza, så jag och sara gick ner mot bilen.. mötte grabbarna och stannade och pratade med dem (ANTE) de skulle ut å fiska så vi gick vidare och hämta upp systrarna för att äta!

kom fram till Pizzan och vems bil tror ni man parkerar bredvid.. jo dem som verkligen älskar mej ^^
gick in på pizzan och där satt dem, sa hej men fick inte så mkt tillbax där heller =/ haha nästan lite komiskt i det sorgliga! Menmen! jag skulle ha mat! beställde en Vesuvio men tappade verkligen matlusten.. SYND för de har VÄRLDENS GODASTE PIZZOR DÄR!! me like ♥ åt lite på en kant men ville inte ha mer!
satt där och skrattade och pratade en stund innan vi åkte tillbaka till  Maråker och hem till Ante igen, satt där med han och Emil ganska länge! måste säga att jag trivs hos dem, jag är alltid heltglad! och det var så skönt att vara i Antesrum som i sommras när vi umgicks 24.7 verkligen!  Satt där tills de övertalade mej att skjutsa dem till först Vallvik för att emil skulle byta om sen Söderhamn för att Ante skulle in på  E-center och fixa nått med jobbet, sen till TRÖNÖ för att uträtta några ärenden ^^ haha Träffade Putte den långa igen ^^ haha KUL DET! han har iallafall bytt ner sej totalt i epaväg iaf! haha ^^ Sen bar det av mot Donken i Söderhamn Emil käka där, och sen hem till BJÖRN! ♥ KUL! ♥
stackarn var helt förkyld och jobba massor! hoppas han snart blir frisk igen! fick en kram av han med! haha både en hej och en hejdåkram! ^^ åkte vidare tillbax till Ante för att säga hejdå till alla där =( buhu! ville inte!
Sa hej då till Linda och de där inne, gick ut och tog farväl av Emil och Ante samt Putte och Eken, haha Eken tröck ner mej så jag gickner brygga över ett staket med han över mej och snö i hela ansiktet!  =/
INTE FRIVILLIGT! Men har ju saknat han med jue! =)
sa hej då till Patrik Eliasson också och fick ett hejdå! USCH! jag vill de ska vara som förr.. !!
Sen satte vi oss ibilen och åkte hemmåt..
USCH! ja ville vända hela tiden! Jag vill vara med dem jämt! =)
men de bor så långt bort! =(
bara en enkel tur och retur rakaspåret Heby-Maråker är 30mil! =/
körde hem Sara och sen hem till sängen! SKÖNT!


DAGENS TACK GÅR TILL:

S
ara Anderson med ett s♥
bara för att hon och jag delar många och jag menar MÅNGA minnen tillsammans!!

dagens Jag SAKNAR går till!

Patrik Eliasson
Ante Eliasson
Linda Södrlund (eliasson)
IDA EKENGREN
Sofia Ekengren
Patrik Ekengren
BJÖRN
och deras failjer som alltid är så trevliga! ♥

och

Emil från Vallvik
Patrik den långe från Trönö

Fatta att jag har tillbringat en sommar med dessa människor 24.7! och nu träffar jag dem bara nångång ibland =(

Men jag har messat med Björn nu och vi kanske kan träffas på söndag! =) wiho!

IDA JAG GAV DIN ÖVERRASKNING TILL ANTE! så du får hämta den där!

DET VAR EN STALLBOK, som jag verkligen jobbat järnet för att få tag på till dej! ♥



PUSSAR I MASSOR TILL ER

♥♥♥♥



image82
haha, jag kör och sara är mästerfotograf! fatta att vi körde typ 50mil!


haha, körde igenom fröslunda
( där jag bodde när jag var liten! )
och såg självaste Sune.. haha


 när vi körde längs 56:an såg vi några hästar
=)

image85

Tankade i SANDVIKEN av alla ställen =D haha

image86
wohow! Såg en bil som det stog TED på typ cid Hakkegård..
Tog ett kort bara för att vi tycker om Ted så mycket! ^^
♥♥♥

image87
♥♥♥
stället som satt sina spår i hjärtat mitt!
♥♥♥

image88

Sara mästerfotografs konstverk..
ska föreställa Emil från Vallvik!

image89

SOFIA EKENGREN!
♥♥♥

image90
mkt. suddigt! Patrik Eliasson!
♥♥♥

image91
hahaha!
Patrik ekengren
♥♥♥

image92
Min Absoluta favorit IDA!
♥♥♥

image93

Björn och Ante my friends
♥♥♥


♥♥ÄLSKAR DESSA MÄNNISKOR!♥♥


ha det bäst! pussar ♥



Kommentarer
Postat av: Mari

Haha så du körde förbi mig? När då? :P haha jag är blind xD

Jorå Rozie piggade upp mig allt ^^ Gjorde våfflor som blev svettiga men de smakade rätt okej ändå xD

2008-01-04 @ 11:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0