DATOOOR!! gasch ja ni jälla människor fattar ^^

Har egentligen LDS men... orka! vi ska skriva 2sjukdomsarbeten som drabbar Lantbruksdjur.. jag har Salmonella och Beteskramp.. Måste ju ha en jävla GRISVECKA  också... =/

också har jag kommit fram till att jag vill inte bo på JÄLLA och jag vill garanterat inte stå i det stallet jag hade tänkt mej :/ SÅ JAG FÅR VÄL FLYTTA HEM IAF DÅ!!!

hahaha! gasch SOPHÈ slå honom!!! orka vara som han.. hahaz tur att man typ är uppväxta med sånna som han så man kan ta det.. men shit palla liksom!!

nej nu ska jag göra lite nytta!


 puss hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Det heter nog Åby det där stället . Finns ett Åby vid Jälla om man kollar kartan . massa dressyrnördar tror ja Kajsa sa men ^^)
Fast verkar ju som att du ska flytta hem nu men ändå :P

PUSSPÅRE !

2008-01-31 @ 20:04:48
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0