DAGENS, tack går till min nya vän! <3

Hallåjsan, jag har fått en ny vän, haha
eller ny och ny vi träffades faktiskt v.48 när vi tvingades bo ihop en hel vecka på stalltjänsten! ^^

men hon är en av mina nya vänner haha för hon har internet.. haha
nej hon är riktigt trevlig faktiskt! =)

aa, och idag har jag vart på Clinic med JENS FREDRIKSSON så sjukt jävla bra! gasch skulle göra vad som hellst för att få rida för han! verkligen vad som hellst!!! hah erbjöd mej till och med hoppa banan naken innan det började.. haha skull nästan ha gjort det!

också va jag duktig på morgonen faktiskt, aa jag var på arbetsintervju och jag var ÄLSKAD! =)
jag vet att alla älskar mej! =P

OCH IDAG HAR JAG BÖRJAT MITT NYA EGO LIV! hah jag har ju alltid varit troende enligt egoismen, men idag menar jag det verkligen, till och med sin bästa vän kan vända dej ryggen till..´tänk på det!



Idag är det idrottsgalan och då delas det ju ut en massa pris, så det sk ajag med göra nu! ^^


2007 års:

årets kvinnliga föredetta ovän : NIKKI   www.nikkiliito.blogg.se
årets nykomling : Emmilie Sagerstrand
årets trode du var äldre himla bra vän, Patrik haha fatta att du är 14! =/
årets inridning Sladdeman
årets hata, säger bara familjen S****
årets du kommer alltid att betyda ngt för mej : SARA ANDERSON! <3
årets dialekt : MARÅKERSMÅL <3<3<3<3
årets ego : JAG!

haha nu ska jag inte flumma för mkt!

HA DET BÄST ALLA GLADA!

haha och du, tack för pratstunden, det var ett tag sen! saknar det lite!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men du, jag hoppas DU mår bra!
(Jag gör det..:) mår bra alltså,haha)
Förresten, jag har haft lite dåligt samvete för
det där med tvålarna...Jag hoppas att ni lyckades
hitta snällare människor som köpte en tvål eller två... Haha!
Puss och god natt
(Det där med favoritskola vet jag inte riktigt...:D)

2008-01-15 @ 00:19:13
URL: http://popmalin.bloggagratis.se
Postat av: nikki

Tack, fast jag ville bli årets vän! Kanske lyckas vinna det 2008 :D

2008-01-15 @ 11:55:47
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Mari

Vart var du på arbetsintervju? ^^
Fan fixa internet :P Tjatigt på msn utan dig juu

Kramar

2008-01-15 @ 18:13:51
Postat av: Frida

Trodde nästan jag skulle få årets dialekt =)

2008-01-17 @ 13:41:47
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0