Blå Baddaren

Just det precis som rubriken lyder har jag och min bror tagit Baddaren idag..
(fast jag tog min förstagången när jag var 4½)
haha
vi har
bubblat i vattnet
simmat i 5sekunder med huvudet under vattnet
och doppat hela huvudet 5ggr..
=)=) sen var det Lek medans Johannes åkte rutchelkanan så simmade jag 80x25=2000m
 när jag var uppe i 65längder ko mamma och ----- med bäbisarna och de fick också bada =) Myys
jag simmade klart mina längder och sen satte vi oss i bubbelpolen rena massagen jue! =) Måste börja ta det här med simningen på alvar, det är bra träning må jag säga! =)

haha, måste bara berätta jag tyckte det var lite så där barnkul.. det kom så spontant!
mamma stog och lagade mat medans Gabriel stog i hoppgungan som man hänger i dörrposten då säger Johannes 6. och frågar mamma om hon ska du bli kock..
då kommer Markus 7år och frågar Gabriel 3mån ska du bli dörrvakt?? =) haha det tyckte jag var kul!=)

Nej nu ska jag ladda in för morgon dagen.. HÄST hela dagen sånt tycker vi om och då kan man ju passa på att växla några ord med Nikki =) stackarna har ju Stalltjänst hela veckan! jag har inte min förens v.10 ja =)

Godnatt sov gott och dröm sött <3
massa pussar

Kommentarer
Postat av: Röv£n

haha ja jag ska komma på förslag :D
vi kanske ska starta en blogg med fräckisar :D hahaha...
tack, men jag kommer till skolan på morgonen så vi kanske ser! men sen måste jag dra tidigare hem till kissarna ;D
Pussis

2008-01-28 @ 20:03:55
URL: http://skutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0