BAKFULL... nej inte jag inte!

MÅSTE BÖRJA MED ATT TACKA JUF för en underbart rolig kväll igår! =)
och TJEJERNA i min klass som var med och hoppade i går, riktigt rolig!!
 GLOBEN NÄSTA!

skrev ju senast i fredags när jag gjorde prov.. hm, jaa jag tror inte ja vill veta resultatet.. men nu har jag iaf försökt jue.. efter det så träffades vi i kadriljteamet.. haha viäger verkligen, vi gjorde klart de sista hindrerna med granris och så och hoppade för Chricko. det gick kanoners! =)

efter träningen och fixande av hästar och förberedande till uppvisningen så åkte vi ( jag, Annelie, Angelica och Sofia ) i ridkläder till pizzerian på Migo och köpte Pizza =) sen var det godis och läsk men också frukost köpande på Tempo.. Vi myyyste hela kvällen och kollade på Lets dance, sen sov vi i Bordellrummet... hahaha i min och nikkis
3x90 säng! MYYS!! vaknade på lördagmorgonn och drog på oss vår skoluniform, VITA RIDBYXOR och SVART JACKA! =) så ska det se ut! jaa..

Uppvisningen gick bra det gjorde den! så nu sattsar vi på Globen horse show nästa! =) hålltumarna!

jag och Annelie åkte tillbaka till elevhemmet efter att vi var klara på skolan och la oss i sängen  och somnade, haha iaf. jag Annelie kollade på en helt sjukfilm mins inte vad den hette men man ville iaf inte gå ut i korridoren själv sen iaf! haha det var typ sciensfictions eller nått.. = /

vaknade vid typ 17 och fick för oss att vi skulle åka på JUF middagen, jag var ju med på listan och typ tvungen att gå efter som att det är mina vänner min förening och faktiskt, styrelsmedlem... suck !haha "en gång 4H:are alltid
 4H:are, och JUF och 4H är ju en del av mitt liv så det är svårt att bara överge det! "

Men iaf.. Annelie var ju inte med varken på listan eller i föreningen...hm hur skulle vi göra, Jag ringde till David och snackade med han.. hahaha jaa du,

typ så här löd vårat samtal!

J- "heej det är Miccis"
D- "heej!!"
J- ööh, jag har en Vän ANNELIE heter hon och hon är inte anmäld på middagen, men... undrar om hon kn smita med en då??!
D-" är hon medlem?"
J- ööhh.. hon va, förra året... typ."
D- var hon med som funktionär??
J-ööh.. mmm.. jo alltså ja hon var med mej en stund på söndagen ööö..."
D- "OK"........jaha, vad hette hette hon sa du?? "
(under tiden han kollade om det gick att duka framtill en till så kom vi på att Madde har iaf varit medlem så vi hon kunde ju gå in i hennes namn för då fanns hon ju iaf med som medlem... haha )
J- Madelene redefalk
D- hette hon inte Annelie nyss?!
J- neeej!
D- då måste jag hört JÄVLIGT fel!
J- jaa det måste du gjort!
D- men okej då ni är välkomna!

HAHAHHAHAH TACK DAVID!

så jag och annelie var på Juf middagen igår med alla gamla vännerna som alltid finns kvar!
det började med lite mingel och sen middag med bordsplacering och snappsvisor! =) me like!
hamnade ju himlans bra bredvid mej satt hm.. han och till vänster satt Peter med Annelie bredvid han sen snett mittemot mej till höger Jörgen mittemot mej LINN och snett mittemot mej till vänster Oskar Storm också hade vi lill Jocke bredvid Annelie.. hahaha

HIMLANS TREVLIGT!

sen över gick den fina mddagen med tal och godmat med vett och ettiket över till RÖJ med SPRIT!!!! hahaha såå roligt!

jag och annelie hade ju åkt bil till byggdegården, men efter första snappsvisan var det kört att åka bil hem! haha så Min Snälla Vän Sara Tingvall körde mej och annelie hem när festen var slut!

appro på Sara min vän så vart MIN Sara vart avstängd från elevhemmet 4veckor... inte bra inte! haha

MEN jag HADE iaf så förbaskat ROLIGT! =)  TACK alla som förgyllde min kväll!
haha och kanske ett förlåt till er som jag drygade mej mest runt! =)=) hahahaha ser idag att det vart rätt så många samtal och sms.. haha men jag gillart så jag ångrar INGENTING!

Annelie och jag sov till typ 12 och bestämde oss för att ta bussarna vid 14 hon till Bålsta och jag till Byggdegården för att hämta bilen.. =) så nu är jag hemm aoch har ätit kalopps och ris.. MUMS! ska nog sova sen för jag börjar inte förens vid Lunch i morogon!


image102

JAG OCH RUDOLF!
image103

på väg mot ridhuset! =)

image104
här står vi uppställda, fr. Vä. Mikaela på Chizandra, Annelie på Afrodite, Jag på Rudolf, Angelica på Cecar, Sofia på Ellen och Malin på Isak

image105
me and Rudolf!

image106

Hopp..
image123
hopp igen.. observera min fokus på Annelie hela tiden... =)

image107
ja, här är vi smidiga och visar det bästa från skolan de som går i bakrunden är besökare.. haha
de kollade mer än snett på oss! men det bjuder vi på! =)



Lite fyllekort nu då..

image108
den bjuder vi på!
image110
Ted och Kaj..

image111
DAVID höll Tack tall till staby säteri där vi höll till under SM

image112
Oskar Storm =)

image113
mitt bord nedanför Annelie och Oskars platser... haha till vä. Lill-Jocke Anna, ted, Victor och på högersida nå tjejer från nv och jord och Ola
image114
Kaj och Oskar med bordsdekorationen som vart kvällens halsband..

image115
HAHA, jaa du Fredrik va gör vi?! haha men jag vet att jag blir grovft mobbad av Fredrik och erik med
Stempeln...! =)

image116

sen hade jag stemplar och bläck överallt nu står det hej på min mage fast än jag har duchat och skrubbat!

image117
här går det utför, kanske skulle sluta druckit här.. haha

image118
haha jaossan jag annelie och karlsson

image119
Annelie jag och Johan min Pluggkompis i LDS..

image120
Sara Tingvall och jag = RUDOLF lover.. haha
image121
Senare på kvällen..



 

Nu gick det inte att lägga upp föer kort =/

PUSSAR <3<3


Kommentarer
Postat av: Änliiie

Haha du o ja miccis du o ja :D tack för en kanonrs helg.. mm ja diggar brodellrummet jag :D ahaa! puss!

2008-01-20 @ 17:33:04
Postat av: Madde

WHAT! Använde ni mitt namn era små skitungar :P haha! :) Den dära Oskar Storm har sis vart tesammans med, alltid lika kul när man ser han! HAHA.. Hoppas ni hade kul tjejor, PUSS

2008-01-20 @ 19:10:01
Postat av: AP

hahaha jaa en liten avstickare sådär ut till åland har aldrig slagit fel. Hade mycket trevligt den korta tid jag tillbringade där. Du hade också kul tror jag? :D

2008-01-20 @ 23:40:52
URL: http://annap.bloggagratis.se
Postat av: Nikki

Ser att du har mitt skärp på dig. Som sagt jag vill att du frågar och det där skärpet är skit dyrt!
1,200 gav jag för det!

2008-01-20 @ 23:56:01
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0