ALLA ÄLSKAR MICCIS<3

jaha, vad har hänt idag??
 
väldans mycket måste jag säga..
började med att jag vaknade och var himlans trött, men reste mej fort och drog på mej ridbyxorna och min varma jacka! för idag stog det ridning på schemat hjela långadagen..
åkte med Sara till skolan och lyssnade på westlife =) =/ haha var typ bland dem första i stallet och fick så klart min Ruffe-tuss red först för Marie det var så kallad "skolridningt" med RIDNING inget åka här inte.. satt av efter halva lektionen för att dra på mej sporrarna då han absolut inte ville göra som jag längre, och så vips så gick han som en klocka =D
efter MAries ridning i typ en timme så var det dax för Kadriljhoppningen och jag måste säga att vi har sånt jävla team work! =D=D

sen efter det var jag och sofia himlans flitiga vi åt lunch och sen fixade vi upp "grindrana" till snickeriet för att laga och måla.. det tog längre tid en planerat men vi han ju med MASSOR! till och med att sno en bil från skolan utan att någon märkte något! =O hahaha

sen efter det så löshoppade vi bla. fölen och några skolhästar! efter det gick vi upp till Oxkällan för att lämna hästarna och där fick vi ta ajö av vår vän NEWTON för han sköts med slaktmask utanför stallet efter lååång hält utredning! lika bra det!

sen fick jag gå till stallet efter att ha bytit om för då ringer vår kära Chrickp och talar om att vi inte smort våra sadlar... så vi fick lov att göra det inna vi gick till bussen...

vid bussen sen så ringde Hon från där jag var på arbetsintervju och talade om att tjejen jag ska lösa av vet vem jag är och att vi ska träffas på Torsdag klockan 16.30 för att jag ska få lite info om arbetet osv... själva grejen är den att den tjejen jag ska jobba för istället HATAR mej. hahah vi är absolut inte bästa vänner...  behöver inte säga så mkt mer än ÖRSUNDSBRO! så fattar nog de flesta...

men iaf.. gick tillbaka till elevhemmet och fick tim att köra mej till familjen Adriansson för att hämta deras bil som jag ska anväända imorgon när jag är barnvakt åt deras barn.. pasade då på att åka ut till seglinge och hämta mina grejer och säga hejdå till Tulle-Tuss <3 så jag och Nikki spenderade några timmar där innan duschen kallade på elevhemmet.. nu sitter jag här och äter glass med mina vänner! =D=D



jag har lovat att skriva om typ emilie, lollo Karro Made och typ föera på bloggen så nu har jag ju gjort det =P

HÄLSAR TILL ALLA MINA UNDERBARA VÄNNER! <3



PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Sara

Nawe, åååååå! SÖT! Världens finaste!
Jag blir faktiskt väldans glad nu, du kommer alltid att betyda något för mig också hjärtat!
Pepp på lördag??
Puss på min favvo Miccis!
Love u!

2008-01-16 @ 09:52:48
URL: http://camello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0