2008!

Nytt år nya möjligheter..

Firade in det nyaåret  i Orsafinnmark,
utan el och med rinnande vatten i bäcken utanför lillstugan med öppen spis och träinredning..
Massa snö och is= skriskor, trevligt folk och Massa hundar! =)
Martin var där också! =) han är cool! haha min idol nästan haha,
han har köpt sej en bäbis.. en Irländskvarghund! såå söt! lilla Atlas!

♥me like♥

Har vart och lekt med Alla hundarna.. mötte Petter och skiftade lite hundar, för han ska net till Frankrike (startar imorgon) och ska tävla ett 90 mils lopp med hundspann..

HAN VINNER!

Celinnes syskon har blitt så stora.!! åå, hon som bara fick bli 8månader.. =(

Men kul att de mår bra och har blivit såå fina! lovar att Celinne vart dubbelt så vacker som dem!


Vad ska år 2008 bjuda på då??

Jag fyller 19
Ska ta vara på mina youngrider år alltså ut och visa mej på tävlingsbanorna..
SATSA PÅ SKOLAN =/
så jag kan börja 3:an
Fixa ett jobb..
och bara vara BÄST! och umgås med mina vänner..

Sen får vi se vad det bjuder på!...



lägger in lite kort från helgen!

   Pyret gamal draghund                             


        Macy kikarut     

image75                                     
MIN SÖTA SAM ♥ med Jack i bakrunden



Sam i hundgårn

image77
Min Martin! mammas syssling militär
wohow jag vann alla kort spel över han!

image78
Lilla Atlas 9veckor
Irlänsvarghund                        Martins bäbis ♥

Is prinsessorna Jag och Villemo


 HALT! haha

image81
Avslutar
med ett

GOTTNYTT ÅR!

och GOD FORTSÄTTNING! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Mari

Haha vilka söta hundar :D

Ja du får tävla lite häromkring så jag kan fota dig :P
Eller vara med i globen till vintern så jag kanske ser dig där xD

Jag hoppas du får ett bra år!
Kramar!

2008-01-01 @ 22:55:32
Postat av: Frida

Gott nytt år! Så himla fint det ser ut där ni firat nyår. hur mysigt som helst!

2008-01-02 @ 10:01:50
URL: http://fridajo.blogg.se
Postat av: Madde

Nawi, va bra att du e hemma igen o kommenterar :) Saknar dig miccislajnen o du verkar ha haft ett bra nyår iaf :) Ses på tisdag, PUSS

2008-01-02 @ 10:34:53
URL: http://madoliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0