vitaminchock..

.. haha
JAG ÄR EN ONDMÄNNISKA^^
haha...

min bror ratar allt vad grönskaer frukt och nyttigt heter..
Idag till lunch serverade jag Mango och nått mer.. KRÄM och smörgås med ett glas oboy
Oboyen och mackan var slut på nolltid! MEN Krämen =S Han vägrade att äta när han frågade vad kräm var gjort av.. jag svarade att det var gjort på Frukt och andra nyttigasaker =D haha men jag lät han inte gå förens han smakat på det.. HAN SATT i 2½timme vid köksbordet.. haha ONDA JAG!
Tillslut kompromissade vi och sa okej 10skedar (jag räknar..) haha tillslut var tallriken tom och han hade fått i sej en tallrik kräm..

sen till Middag fick vi kött och potatis brun sås och koktagrönskaer..
haha jag la upp en slev grönsaker med majs,ärtor,brockoli och papprika.. haha han åt allt annat utom grönsakerna.. så jag skrapade ihop det han hade på tallriken och matade honom.. han tuggade och svalde och vipps så hade han fått i sig det med...

haha jag fattar inte.. han tycker ju inte att det smackar ÄCKLIGT.. det är bara psykiskt.. haha
jag skulle inte TVINGA honom om han typ fick kväljningar ... men han äter ju när man "lurar" han lite..

Tur för mej att jag är äldst! haha annars hade jag väl nån som skulle tvinga i mej fisk =P

Puss på er från elaka miig <3

image162

Kommentarer
Postat av: Fiia

MEN KREEM SOM E SÅÅÅÅ GOTTT !!! :D

2008-02-22 @ 18:17:47
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0