Vilken morgon!

HAHA! jaa, hur ska jag börja.
vaknade i morse av att Angelica väkte mej som planerat =)
klev upp åt frukost och satte mej i bilen för att agera hästskötare till Angelica och Rolando =)
men var tvungen att ringa henne och berätta att jag blir lite sen då jag kört i diket!!
eller jag vet inte om det räknas som dikeskörning men jag fick iaf grymsladd i en kurva på grusvägen..
observera då att jag inte körde speciellt fort! högst 30-40km/h
men, vägen var för smal för att klarat så båda framhjulen stod i dikeskanten!
stod liksom på tvären av vägen...
men jag ringde pappa så han skulle kunna komma och dra loss mej.. men lagom till att han kom så tog jag mej lös själv genom att virda ratten fullt til höger och backa till en gång så gick det bra =)

haha.. kom iaf fram till heby och Angelica var redan i fullgång..
hon startade i 90 och 1m rammlade dock av i båda, men jag ser det endå som bra ridet då hon gör sitt absolutbästa och inte kan göra så mkt åt det... han har liksom kommit på hur han ska slippa.. =/ men jag tror att det blir himla bra om du bara ger dej påt igen! JAG TROR PÅ ER! =) pay and jump nästa och då kan du sätta han på plats!! LYCKA TILL!!

träffade också Ellinor Landing =) TREVLIGT TREVLIGT! hon var där med världens härligaste unghäst! GE MEJ =)
hopas vi springer på varann nån mer gång =)

och dessutom när jag satt på läktaren och beklagade mej över att jag inte hade nån häst.. så ringer en från UDDEVALLA av alla ställen och har tydligen nått som låter intressant! får se hur det blir och vad det var.. hon ska ringa snart =) hopas det är stjärnan jag söker =) haha synd att det är 39,1mil dit =/

nu har jag iaf ätit grillat kött, pressadpotatis och bea sås =)
ska leta fram godispåsen ^^

HA DET SÅ BRA SÅ LÄNGE MINA VÄNNER <3
image153


HEBY- UDDEVALLA =/




Kommentarer
Postat av: Röv£n

haha...då har vi kört i diket båda två på en grusväg ;D HAHAHAHA

2008-02-17 @ 17:30:12
URL: http://skutten.blogg.se
Postat av: Sara

Heej gummsan!
Hoppas allt är bra med dig och att du mår bättre nu! =D Var sjukt länge sedan man hörde något från dig! Du får gärna ringa om du har tid.. Vi måste ju träffas innan jag åker =D.
Ha det bäst vännen min!
Puss puss Love you!

2008-02-17 @ 20:36:36
URL: http://camello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0