Vart går gränsen??

när blir man Vuxen?
är det när
-man dricker kaffe vid "vuxen bordet" istället för dricker saft med barnen...
-man uppnått en viss ålder?
-man flyttar hemi från?
-man betalar räkningar själv?
-man kan försörja sej själv?

NÄR BLIR MAN VUXEN?

vad innebär att vara vuxen?
får man inte leka längre då?
vad innebär det egentligen??

USCH! jag är lite rädd för att bli vuxen...

Men idag har jagändå tänkt atnken att det vore bra om grannarna tvärsöver vägen kunde sälja sitt hus.. då skulle ju jag kunna flytta hemifrån ^^ liksom ha mitt eget och göra som jag vill men ändå hu nära hem till tryggheten..

Alltså jag har lite ångest... om mindre än 10dagar fyller jag 19! ifs. så har jag ju 1½år kvar i skolan... men sen då?
man kan ju inte bo hos mamma och pappa livet ut, hur mkt jag än vill det!

men just nu hade det varit skönt med en fast inkomst, eget hus , hund, bil, och häst hos kiki =) det hade varit helt ypperlig! =) men nu har jag inget av det! =/

så ja det återstår väl att se.. NÄR BLIR JAG VUXEN??

image139
det är så okomlicerat när man är barn!


Kommentarer
Postat av: Fiia

Haha ,samma här ! Har bestämt att mammsen ska köpa en hästgård satt ja kan bo i ett hus på går'n ! ;D

See ya i morrn ! PUSS !

2008-02-03 @ 21:14:17
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0