VÄRLDENS BÄSTA SYSTER = MICCIS <3

Äntligen hemma..

Imorse skulle jag ha all tid i världen!
meen när jag stog i duschen för att rakabenen och skrubba mej ren så ringde telefonen och det var från Hebyskola, och de sa att Johannes (min bror) blivit sjuk.. Men mamma hade åkt på möte i Uppsala och pappa jobbade ju, så jag var VÄRLDENS BÄSTA SYSTER idag...

jag åkte ner osminkad och med hårigaben för att hämta sjuklingen, men då var det tydligen så att han har halsfluss och tål inte pencilin så han har fått en superstark medicin som gör att om han inte har tillräckligt med mat i magen så fräter det på magen, vilket resulterar i att han spyr =/

Men jag hade ju Idrott idag så att jag kunde ju inte vara hemma med sjukbror liksom.. så jag tog med han till skolan, stannade på macken och tankade och köpte en Musse Pigg tidning samt en Coca Cola så han skulle må lite bättre samt ha nått att göra under tiden jag gympade..

stackarn han sov under bilfärden in och mådde inte så bra.. men jag satte honom i skolan och han fick sitta och titta på medans vi hade gymnastik.. haha det va ju väldans roande för han och efter att  han hade fått i sej en hel Coca Cola var han absolut inte sjuklig längre.. han var över allt och ingenstans igen.. =)

efter Idrotten så åkte jag till stationen och hämtade Syster för hon skulle åka till en plats hon ska ha prao på.. sen bar det av ut till ICA MAXi där vi mötte upp Mamma och Gabriel för att STOR HANDLA! och det gjorde vi!

Hemma igen, och nu ska jag ta och plocka vidare bland alla grejjor som ska ner i rummet...


HA DET BRA SÅ LÄNGE! PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: Nikki

du är också duktig :D

yeey :D Imorgon ska vi leka :D

2008-02-27 @ 19:07:37
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Sara

Tjolahopp!Sorry för att jag inte svarat tidigare.. Har inte suttit framför datorn.. :S
Okej, nekj men du behöver inte oroa dig. Vi går inte och lägger oss så tidigt. Haha, inte före 18.51 iaf! ;)
Puss på dig!

2008-02-28 @ 11:57:17
URL: http://camello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0