Typiskt jag! men jag har iaf struktrerat mitt liv!

USCH! jag har varit en riktig jubel idiot!

FÖRLÅT!!!

det känns verkligen så jävla förjävligt! ångarar allt jag gjorde! FÖRLÅT MEJ!!
jag är inte allst som du tror, du har verkligen fått fel uppfattning av mej!
men jag förstår dej till fullo hade nog vart lika lessen jag...
Det var dummt! 
men du är värd nån så mkt bättre, jag lovar dej det!
en dag kommer du finna lyckan och du kommer att må kalas!
hoppas jag kommer kunna få dela den glädjen för dej!

men jag skulle verkligen verkligen vilja ha dej som vän!

du är en underbar människa som man verkligen vil dela tid, ork, energi och lycka med!

Hoppas du har det bra iaf!

Pussar från en lessen miig! <3



det där angående att STRUKURERA mitt liv..
jag har plockat iordning på alla mina böcker och skolböcker framför allt.. Alla papper är på plats i olika pärmar, jag har fixat bland allt mitt smink och grejer vilket resulterade i att jag har flyttat in i badrums skåpet^^
och fått ordning på alla jävla mediciner och trams..
(fixat bland kläderna till en början) och

jag har Ränsat och fixat mappar i min inkorg för hotmail ( hade 374mail )
jag har börjat med att ränsa i lådorna där jag har allt ned tryckt som har vart i vägen men ändå för viktigt för att kasta..

men jag ska fortsätta struktrera mitt liv imorgon.. eller när jag har ork^^ haha

imorgon ska jag iaf till skolan, men pallar inte åka in med 7tåget haha så jag tar åtta vilket innebär att jag kommer tillskolan till typ 09.15 ^^ meen det är ju sista lektonen i LDS  så jag lär inte missa värsta föreläsningen iaf,
och det är skönt för jag pallar fant inte mer i skolan just nu! måste försöka se till att jag kan få bort några IG dom är inte så roliga att ha med sej från årskurs till årskurs!

men jag får ju skylla mej själv som har levt livet och proriterat bort skolan framför allt annat!

MEN JAG SÄGER INTE ATT JAG ÅNGRAR NÅTT JAG GJORT!
för det har varit lärorikt och jag tror alla behöver vara "skoltrötta" ibland!

Nu ska jag sova!
imorgon ska jag dessutom på möte med C-G Sandgren!
haha

PUSS OCH GOD NATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0