TRÅÅÅÅÅKIGT!

jag har inget att göra..
sitter hemma i Heby och gör INGENTING! eller sitter och sitter jag ligger i sängen och har TRÅKIGT!
Tänk om man hade haft en häst att lägga lite tid och energi på..
HOPPASHOPPAS att jag hittar nån snart som jag vill ha!
har smsat men Eken på morgonen och han å sofia tjarat på att jag ska med upp till Mässlingen 22-26 meeeen då har ju jävla skolan börjat =/ iaf måndag och tisdag går bort... då är frågan är det värt det?! hmm.. kanske.. får se...
MEEENN då skulle inte Ida med och det är ju TRÅÅK! det ville ju jag! SAKNAR HENNE <3
lika så saknar jag ju alla andra också.. typ Eliasson, för det är en underbar familj <3
appro på Eliasson har jag smsat med den Patrik också... haha DOM GÅR i SKOLAN! och jag har looov!
(fast jag har ju tråkigt.. skulle faktiskt hellre vart i skolan idag...)
MEN om jag hade en häst skulle allt årdna sej =) kan man ju hoppas iaf!
och den dära som skulle ringt mej angående hon jag skulle ledsaga från och med februari.. hon har inte ringt! och nu är det ju mitten på Februari jue!
ikväll ska vi till Heby och bada =) då gör man ju nåt nyttigt iaf..det blir nog iaf en km!

HAR SÅÅ FUCKING JÄVLA TRÅKIGT!

Mari logga in på MSN och berätta =) jag vill veta !!!


hoppas alla andra har en mer givande dag än mej...

kanske du vill leka med mej?! =)


PUSSIS<3

image155


Kommentarer
Postat av: Mari

jag har vart inne på msn i 2 timmar nu :O du syns inte där ju :O :O

2008-02-18 @ 12:38:12
Postat av: Röv£n

ja rätt duktig faktiskt ;D
men de e inte kul å plugga....baaajs...

2008-02-18 @ 13:39:39
URL: http://skutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0