tjenamosh i minusgradernas soliga dag =)

Vaknade av SOL  massor med SOL idag igen, myyys =) i uppsala öppnades sej ju himlen igår och det vart värsta snövädret på 1½timme föll det ju typ 7cm snö.. hemma i Heby där i mot är det fortfarande "vårväder" med typ 7minusgrader men det är mys tycker jag, inte lerigt i hagarna och det ser fräscht ut när solen lyser upp världen =)

Nu ska jag fara till Sthlm och köpa en sporilans säng som någon köpt och insett att dom inte fått plats med =/ haha måttband gottfolk måttband! den ligger i förpackning och allt så det är bara åka dit plocka in den och sen plocka upp den i mitt nystädade rum.. om jag får mamma och städa förståss ^^

vi hörs mina vänner vi hörs =) PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0