Tack för en underbar 19 årsdag

.. Alla ni som gjorde den.. med Sällskap, medelanden, samtal, kort och paket =) TACK!
=)

nu har jagvaknat upp och är idag 19år och 1dag gammal..
SHIT det är fan gammalt! jag hade gärna fyllt 16 och haft det två år kvar tills man får gå på krogen och allt skulle bli så spänande... man räknade ner dagarna, iaf jag.. 17 var inget speciellt.. det var 18 man ville bli..
och nu är man redan 19! =O USCH nästa år är man 20 och när man fyllt 20 då är man vuxen det går inte att komma ifrån det =( VILL INTE BLI GAMMAL!!! haha
inte för att ja inte har det bra som det är.. jag har haft helt underbara 19år har lärt mej mkt av upplevelser och misstag ^^ haha har så sjukt mycket med mej ut i livet så det både räcker och blir över =)

Men tiden går så fort... USCH! jag är vuxen nästa år.. =/
tänk så bra alla mina yngre vänner har det.. dom går där helt ovetandes och skyddade.. haha =P

Låter som värsta profeten nu.. men ni fattar vad jag menar! Är man vuxen finns inget som skyddar ens "misstag"...

Idag är iaf vardag.. vaknade och mår fortfarande inte JÄTTE BRA, så jag är hemma idag med, hade gärna åkt till skolan och haft Vett och Etikett med mina brudar.. men! med tanke på omständigheterna efter gårdagen så borde jag verkligen ta det lungt!

Tänkte iaf utmana ödet och ta bilen till sala och byta ett par jeans jag fick igår.. kanske gå in på frissan och beställa tid för håret.. vad man nu sk agöra med det ?! återstår att se..

HAHA!! ÅT världens bäsa frukost imorse^^ SMÖRGÅS TÅRTA =) MUMMA.. det skulle jag kunna leva på =)

men nu ska jag klä på mej för det börjar bli kallt sitter här i handuk efter en varm upp pigande dusch=)

Hoppas ni får en kanon dag i solskenet =)

PUSSAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0