TACK FÖR ATT NI FINNS =)

Jag är himla glad över att få ha så många fina vänner <3

TACK ALLA!

tack extra till

Fiia som ringde idag jag kände mej nästan Frisk på engång och bara längta tilbaka till skolan och få sitta bredvid dej.. =)

Nikki som finns där och som gör en glad.. haha vart himla glad över att du sa att du skulle komma hit om inte jag kommer imorgon =)

Madde som skrev att jag skulel krya på mej i hennes blogg..

Lollo och hennes gäng... ;-) som blir himla glad när dom ser mej och som tänkte väcka mej med en tårta imorgon bitti.. TACK! det värmer att få höra även om det nu inte blir så.. =)

MASSA TACK TILL ALLA MINA VÄNNER <3

me love "vårat bord" ^^ Vad skulle skolan vara utan er?!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Naaw , du är himla gullis Miccis - Love You !

2008-02-12 @ 18:22:15
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0