TACK 3, men jag hatar dom!

jupp det gör jag! vart ju på lurad en telefon från 3 med ett abonemang i 18månade =/ har räknat ut att jag har hunnit fylla 20 och 2månader då.. shit Det känns som JÄTTE lånt bort! (faktum är att det är ju faktiskt inte det.. nästa gång jag fyller blir jag 20!!! (ålders nojja igen!!! ) Fett jobbigt!

MEN, jag är iaf nöjd med telefonen den är fräch och funkar himla bra, men deras räkningar är ALLTID skyhöga... nästan så jag tror dom lägger på typ 300 på varje räkning =/ meeen det antar jag att dom inte gör!
Men det som är bra är att dom skickar ut räkningarna i god tid innan den ska betals, sånt tycker vi om..
och att deras Kundservice faktiskt unkar bra och att det är trevliga människor som sitter där =)

fick ju ett mms igår av Samuelsson som jag inte kunde öppna, men nu har dom fixat så att det går =)

över väger om jag kanske ska med till Mässlingen när Ekengren åker upp.. det är ett jävla tjat där ifrån =)
 Men jag och sofia ska ju ha fett kul! =) Meeen Ida skulle vara kvar hemma =( SAKNAR JU HENNE det är ju henne jag vill träffa ju! sen så vill jag ju hänga med Andreas och Björn och jag vill vara med Patrik... fett klurigt när det är syskonpar och grannar och ovänner och jag vill vara med ALLA!!! haha men jag får lösa det på bästa sätt =)

Nu ska jag iaf överväga att gå och stänga fönstret för nu har jag så friskluft i rummet att håret på arma och ben står rätt ut! ^^ hahaha

PUSS SÅ LÄNGE <3


image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0