Svullo-Miccis

SÅ FETT JÄVLA MÄTT!!

började att hacka grönsaker och så för det skulle till att Svulla Tacos... haha under tiden jag gjorde det lyckades jag smälla i mej 2cocosbollar.. sånna dära köpta gamaldaxa eller vad de hette.. MUMMS!!

inte nog med det.. till lunch åt vi ju på resturang i Sala.. det vart 1/4 Pizza såndära Panpizza med tjock botten..
Orkade iofs inte hela men jag lovar jag var fortfarande mätt när jag smälde i mej cocosbollarna..

och nu har jag fått i mej ett helt bröd med både köttfärs,gurka,ost,paprika,majs,tomat,ananas,sallad och salsasås...
gisses... man kunde ju inte låta bli att ta lite små plock med Natshochips... men de ligger fortfarande på tallriken =/
i väntan på at få trilla ner i HUNDENS mage =D

Nu ska jag ta ett glas vatten och gå och titta på Tv och invänta Lets Dance =D HEJJA Karl-Petter <3

ååå.. fick ett medelande av Patrik Ekengren och de va på väg upp til Mässlingen och hade en tomplats =( bara för att jag lämnade återbud.. =( åå hade jätte gärna fyllt den platsen men det får bli en annangång.. de hade åkt för bi en flock med renar^^ haha å jag hade så jätte gärna vart med!!!!

messade även med Patrik Eliasson.. det var sjukt länge sen man sågs! uscha.. kanske skulle ta och ta en roadtrip mot Maråker igen.. SAKNART <3 haha man har ju hört att det hänt en del där uppe runt knutarna...
NEJ nu ska jag ta och Rulla ne mot TVn.. haha ALDRIG ATT JAG SKULLE FÅ PÅ MEJ KLÄNNINGEN NU!! =P

image87
Vill Krama Folket NU!!! Ge mej mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0