SÖKES...

.. japp jag ligger just nu på Anons ^^ haha
har lagt ut en anons på mej själv som fodervärd till Häst =)
Hoppas hoppas att det finns nått av intresse hemma hos någon...

"cirkushästens" matte ringde nyss och berätade att det var 1 som var likvärdig med mej men hon skulle få provridaförst och där med förtur!! haha men jag tror inte jag vill ha den =/ men jag sa iaf att en provridning skulle ju  inte skada så hon ska ringa mej på Fredag! =)

När jag bestämde mej för det här med ny Häst så sa jag INGEN UNGHÄST! jag vill ha en ruttinerad en som jag kana ävla med direkt! MEN JAG KAN MEDELA ATT ÅLDRARNA SJUKNKER ju mer jag letar^^ haha la en grän på 8först.. sen vart det 6år och nu är jag nere på en som är född 03 alltså 5 men i dagar räknat inte fyllda 5än..

haha jag ringde genast min backup Fiia för att hon skulle tillrätta visa mej! MEN haha jag tror inte jag medlade det jag ville hon skulle säga till mej! haha det slutade med att hon ska ta reda på telefon nummer till ägaren och jag ska be att få åka och provrida den!

SUCK FÖR MEJ!

men är man unghästryttare så är man! =)

Hon såg väldigt trevlig ut iaf. rörde sej Fint och ser ut att ha god exteriör vilket ger bättre förutsättningar för god teknik!

HAHA! Nu ska jag leta vidare.. för jag vill ha häst NU! värdelöst å sitta hemma med tomma hagar...
(inte för att hagarna är tomma.. men det finns inget av intresse i dom..=/ )

Puss så länge <3

image161
just nu vill jag ha sommar (japp ni hörde rätt snö älskaren vill ha SOMMAR!)
och ett nytt "projekt" som kan resultera till tävlinsbanorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0