Skönhets sömnen är avklarad..

.. YES! Vaknade kollade på klockan 09.40 .. neeej inte än till 10 kan jag sova =D haha
så jag la mej ner och blundade till 10.00 exact! liite skickligt.. fast jag kan ju inte på stå att jag sov.. mer blundade och väntade på att klockan skulle bli 10... meen jag liger kvar i sängen forfarande... för det är Myyyss
dock lite varmt så jag har tagit av ett täcke och kastat runt lite bland kuddarna
(sover med 2täcken och 9kuddar.)

Nu blir det ett kortare inlägg för att kompnsera gårdagens.. meen det var ju liksom nte meningen att det vart sååå långt jag kan inte rå frö att dte händer grejjor i mitt liv ^^

nej nu ska jag klä på mej och gå upp å äta frukost! =D

PUSSHEJ <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Eftersom att det blev på Strömman nu går det säkert att fixa ! ;D

2008-02-24 @ 14:37:24
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0