Sim sam sum.. äppelpaj!

Hallåhej!
kom precis hem från Hebybadhus med min pappa och bror..
jag simmade först 1km.. gasch det tog hela 25minuter brukar simma på 19min!
sen tog jag över Johannes och han och jag tog den gula baddaren! =)
hoppa från kanten 5ggr,simmat i djupa bässängen typ 5sek, doppa huvet och blåsa ut luften under vattnet 5ggr =)
DUKTIGA VI!    =)
Sen gick jag in i bastun och hällde på massa vatten på stenarna, klättrade högst upp och la mej där på handuken!
MYYS =) älskar att basta =)

nu ska jag äta äppelpaj... mumma!! sen blir det IKEA, men för dom små blir det Nickis äventyrslek..
( önskar jag också var liten i bland..)

synes höres!

nu ska jag smaska äppelpaj! =)

image133

Kommentarer
Postat av: AP

HELA 25 minuter? outch. Jag är glad om jag kommer under 40 haha

2008-02-02 @ 18:18:59
URL: http://www.annagoeswild.blogg.se
Postat av: Fiia

Mej vill också gå på lekland ! :D

2008-02-02 @ 20:18:06
Postat av: nikki

Woho :D jag har ett eget äventyrs lek :D *Stolt*

2008-02-02 @ 20:18:54
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0