Risgrynsgröt med kanel och ett gals mjölk..

... sitter och äter frukost =)

Ska med mamma in till Sala och gå en sväng på stan fast först ska Gabriel få en spruta på VC...
Kankse man kan se om det finns nått att ha på sej på bröloppet?! haha kankse mamma betalar ^^

aa får se om man hittar nått ens..

idag är det Torsdag och bara 2dagar kvar tills vi får se om hästen är den nya stjärnan i mitt liv =)
alltså den kan ju aldrig Bli Stjärnan i mitt liv då det faktiskt är Rimfrost =) min första lilla pojk =)
HAN KOMMER ALLTID VARA MIN <3

menmen har inte så mkt at säga så här på morgonkvisten...
ELLER JO!

igår kväll inanna jag somnade så pratade jag med min vän Nikki <3 haha hon försöker lära mej engelska så det var vad vi gjorde... medans det kollade jag in hennes blogg nikkiliito.blogg.se
och jag fattar inte hur BARN kan va så talangfulla.. blir ju nästan irriterad!
kollade på Youtube där det var en 1åring som kunde typ ALLA flaggor! =O
Sen var det en gosse som va 12år och va en JÄVEL på Fotbollsteknink han tog av sej tröja med bollen på nacken och drog på sej den igen.. sen gick han ner och gjorde armhävninger =O Gisses säger jag bara!
Tänk om man kunde få vara bra på nått här i världen?!
Men i henes blogg var det nån liten tjej som sjäng pocahontas låten.. och jag kom fram till att jag ALDRIG sett den filmen.. så det ska göras! =)

NU SKA JAG KLÄ PÅ MEJ.. kanske sminka mej också.. ska ju faktiskt till stora Sala idag ^^

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0