Ramla inte ur sängen i natt..

... Nikki, haha försök att hålla dej i din 90säng ensam =(
hade gärna haft min säng på sidan och legat där bredvid dej... mohaha med lampan tänd ^^
Men sov så gott iaf.. jag ska försöka sova i min 120säng =)

Till erandra så har jag inte kunnat blogga 3110000 inlägg om dagen för jag går faktiskt i skolan =)
Japp, lilla jag år i skolan och umgås med mina vänner som jag ÄLSKAR =)

haha jag drömde inatt iaf! =) och jag har kommit fram till att jag saknar det vi hade!!!

Idag möttes vi i stallet 8:20 för att rida igång de små krakarna... de har stått under lovet så de hade gansa mkt energi idag mohaha Ruffe-Tuss var helt rolig! haha han hade skummat i munnen innan vi ens lämnat stallet och när jag skulle sitta upp var han över allt och ingen stans =) KUL! vi skrittade runt skolan och sen joggade vi dom i ridhuset i trav och galop så vi kunde skritta ut dom lite längre efter det! för det var MYYSS ute =)

efter stallet var det lunch och sen var det Projektredovisningar och Nikki framförde ett aldeles utom ordenligt bra prsentation om lilla sladden... hahaha jag kan ju medela att jag är så pikad för alltid nu! gasch! alla hästlärare va på mej efteråt och de va mer än upprörda!!!!!!!
På Nikkis presentation använde hon sej av kort från hans inridning och tilridning med mej och Sladden 3år.. jag har Linne ridbyxor ridstrumpor och trasiga gympaskor =/ INTE SÅ POPPIS SKA JAG SÄGA!!!

efter redovisningarna så hade vi PROV!!! och det va fett lätt!!! =) haha, när jag skrivit klart ´så kollade jag upp och INGEN va klar och hade gått.. haha så jag bad om ett till papper så renskrev jag ALLT =) haha har man inget bättre för sej så har man inte.. Åkte iaf tillbaka till elevhemmet med Nikki efter det lätta provet och STÄDADE ur rummen och skiftade rum till nikki så att jag kan lämna in nyckeln imorron =)

PERFEKT! nu är man av med den skiten =)
ska bara försöka lösa häst problemet med min familj så den stackars lilla hästen kommer till skolan på nått sätt.. jag får ju inte köra volvon?! =/

Imorgon ser min skoldag ut som följande.. IDROTT 12:35-13:45 sen är det fri tid =)=)

HA DET BRA SÅ SYNS VI om inte annat hörs vi =) PUSSAR <3

image174

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, men nej jag har ju inte det.. Min telefon är uppäten av en sugga (den blev det under prakteiken). Det är ju därför jag vill att du ska ringa till mig =D. Haha, fattar du??!
Ha det bäst!
Puss och Kram!

2008-02-26 @ 20:48:02
URL: http://camello.blogg.se
Postat av: Sara

Okej, men strunta i det då.. Du måste ju inte ringa om du inte vill.
Mm, vi kanke syns. Det är inte bestämt om jag ska till skolan än men men.. Vi får se! =D

2008-02-27 @ 09:33:20
URL: http://camello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0