Oboý

Frukosten är avslutad och nu börjar dagen...
vaknade vid 8 i morse =) skönt att vara utvilad och vakna av sej själv..

igår (LÖRDAG) somnade jag 22.30.. efter att ha pratat med Björn ^^
Alla skulle ha en vän som han!!!

somnade och sov riktigt gott =) vaknade sen som sagt vid 8
gick upp till mammas rum och frågade om hon tänkte sova hela dagen för Gabriel skrek i köket och pappa var i källaren medans de andra satt och kollade på tv.. hon var trött! tro mej Gabriel hade skrikit sen 03.30

så jag tog min lilla bror och satte mej i soffan med han, vi satt där och pratade kollade på fiskarna och på tv tränade på att stå och låta som hästen ^^ hahah han skrek iaf inte =)=)
Han fick fina kläder på sej en body med grodor och ett par blå byxor =)

Frukost: drack Oboý och åt 1 rost macka med leverpastej och gurka på * gottis*
Funderar på att gå och duscha och raka benen... men jag vet inte om jag orkar, haha man blir ju så blöt =/
men jag ska nog görat iaf!  =)

sen får man se vad dagen bjuder på..
ska iaf bestämma dg och tid med hästägaren,
ringa angående Hästskjuts till bröloppet
och jag ska vara ute i det fina vinterlandet! =)

Ha en bra vinter dag, PUSSAR <3

image135

Kommentarer
Postat av: Röv£n

Haha...du är så söt ;D har vi tur nu så kanske han där uppe fixar så jag blir frisk.... :)
PUSS LOVE**

2008-02-03 @ 11:11:03
URL: http://skutten.blogg.se
Postat av: Fiia

Hmm , sant att man blir himla blöt ... lite halvjobbigt faktiskt =/

SNÖAR FETT MYCKET HÄR NU! ^^)

2008-02-03 @ 15:59:57
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0