Nya krafter nya tag..

det vart ju inget med Landlord hästen tyvärr..  så som jag har fixat... =( menmen!!
så nu har jag, JAG har sökt på anonser och mailat 4stycken första gången jag söker något typ..
Men vill man ha nått får man ju också kämpa för det.. man kan inte få allt serverat hela tiden..

JO då det var en

Sto f. -01 1.63mkh e.Malvenico (ingen aning vem..) men den fanns i Uppsala
Valack f.-91 1.74mkh. riktig läromästare tävlad både dressyr hopp och fält.. står i Sala, (kan jag tycka är gammalt! )
Valack f.-00 1.64mkh e.Cortez och Grund utbildad.. står i Norrtälje
Sto f. 00 ingen aning om det är ett hbl. ens.. haha men det såg så ut på bilden och det stog inget annat än att det var ett sto 8år och som ville ut på foder det gick bra att tävla.. så jag bara antog! den var brun =) haha

lite flumm men man kan ju alltid säga nej om man inte är intresserad!..

See ya Puss

Kommentarer
Postat av: Fiia

Neej ,men varför inte ? :( Tyckte du skulle ha den ja .. men leta vidare bara ! :D Har ju hela lovet på dig att åka och provrida massor !

Hoppas du mår massor bättre ! (:
Ska nog slå en pling till dig nu !

2008-02-11 @ 16:54:46
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0