nu kommer lite update information...

toudilou gott folk! ^^

STACKARS MEJ ÄR SJUK!! har spytt hela Natten =/

har inte skrivit på bra länge nu.. men jag har haft fullt upp och inte hunnit med samtlivit sjuk.. och man vill inte spy över datorn.. =/

ok! senaste inlägget.. då skrev jag att jag hade bestämmt mej om Hästen =D får ser hur det blir och hur jag löser det men jag vill ha henne iaf.. ägaren har åkt till Sälen och komer hem på Söndag kväll.. och sen åker hon till Nyaseland i minst 6månader på Tisdag.. det innebär att hon är hemma på måndagen.... GASCH hur ska detta hinnas med??! men det löser sej! ska försöka få tag på Kiki idag eller i morgon och höra hur jag ska lösa det här! =D

i Onsdags så fyllde min käraste Sara 19 =D Grattis på henne, det var även styrelse möte för JUF och jag blev invald i styrelsen =) så nu får man väl börja bli possitiv till det igen =) tyvärr är det fler som avgår.. men dom ska inte tro att dom kommer undan oss för det ^^

innan mötet var jag med min käraste LINN <3 vi hade en trevlig pratstund... <3 u make 4H babe <3
sen efter mötet fick jag med mej Linn ut på krogen.. för jag ville inte mådde iktigt dåligt! + att jag hade lovat att ta hästarna i veckan + att pappa är dålig och jag fick lägga allt på han + att jag helt enkelt inte VILLE! Men vad gör man inte för husfridens skull ^^ haha nej men det var väl trevligt när vi väl kom ut.. Sara fyllde ju faktiskt år!
kort kommer... annars finns det garanterat på baralindas.blogg.se  eller typ efterfesten eller nåt... =)

kom till elevhemmet vid typ 3 kanske och fick med mej Linn in i sängen =) haha men vi sov gott iaf!

vaknade på TORSDAGS MORGON OCH HAR FÖRSOVIT MEJ!!!! FITTA! hade fått dit hela kära teamet inklusive lärare en timme innan skolan började för att vi skulle ha ett planerings möte med träningar och upplägg inför GLOBEN! och jag var den enda som inte kom =/ FÖRLÅT!

OCH MED DET VILL JAG OCKSÅ SÄGA TILL FIIA♥ ATT DU ÄR HIMLA BRA ♥♥
och ni andra flickor är också det! men det käns som att Fia borde få höra det från mej en extra gång!
TYCKER OM DEJ HIMLA MKT!♥♥♥♥♥

Mådde jätte dåligt hela Torsdagen.. inte för bakfylla utan mer sjukligt dåligt! tappade ork och höll seriöst på att somna typ 7000ggr på LDS så jag pallrade mej hemmåt.. pappa hämtade mej i Heby kvart i 4 kom hem och SOV! sov till 20.30 då kom jag på att jag behövde ringa ett samtal. ringde det och sen SOV jag!
vaknade vid 23.30 och SPYDDE massor..och så har min natt varit! USCH! hatar att SPY! ÄCKLIGT!
så jag blir liggandes idag.. reser jag mej upp lovar jag att den tomma magen vänder sej ut och in!!

Mamma och Pappa har kt till Uppsala så jag är ensam hemma med den lilla hunden.. om man känner sej lite bättre snart kanske jag kan gå upp och släpa ut henne.. :)

Men jag hoppas ALLA ANDRA FÅR EN TOPPEN BRA DAG! =) PUSS PÅ ER! 

Kommentarer
Postat av: Nikki

HAHAHA
Nya Zeeland :P

2008-02-08 @ 10:05:07
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Miccis

sak samma du fattade ju vad jag menade^^
den bjuder jag på!

pussar

2008-02-08 @ 10:25:29
Postat av: Mari

stackare :(
KRYA PÅ DIG!!

2008-02-08 @ 11:38:01
Postat av: Madde

Uscha, stackars Miccislainen.. :( Annars kan du ju ha pollen hos oss ett tag innan du hittat nått annat ställe. Vore himlans trevligt med sällskap :D PUSSS

2008-02-08 @ 12:21:18
Postat av: Fiia

Uuh , too much information ! Mår illa när jag läser !=/ ^^)

Lite dåligt samvete ? ^^) haha , Fiia bli aldrig sur på rikt , då lär ni märka't ;D TYCKER OM DIG VÄLDIGT MYCKET FAKTISKT TEJEN !

2008-02-08 @ 16:40:35
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0