nackspärr sakta men säkert =/

jodå, vanliga människors förkylningar brukar bestå av ca. en veckas lite snuvig och hostar en del, kan även få typ 39 grders feber.. å andra sidan får dom det kanske ett par gånger perår..

Men jag har sen jag var 7månader haft Krupp varje gång en vanlig människa blir förkyld om inte offtare! flera gånger perår har mamma vaknat av att jag är BLÅ och inte kan syresätta mej.. (visst jag vaknar också..) men grejen är den att när kruppen började växa bort kom nackspärren till vid varje förkylning..

jag är inte sjuk ofta  men när jag väl blir sjuk blir jag jätte sjuk!!
minst 40graders feber, svårt med syresättning vilket gör att jag blir döds trött, svimmar och spyr.. och på allt detta elände får jag alltid en fy jävla nackspärr!!!

haha dom i min klass garvar nu när jag säger det för jag hade nackspärr för inte så länge sen men den berodde på ett vighets test i ridhuset! hahah det bjuder jag på! ^^

men det här är inte kul! jag har nog aldrig firat en födelsedag utan minsta skada/sjukdom =/ USCH för att vara sjuk!

nu spyr jag inte lika mkt och jag har tilloch med ätit lite idag =) det går lite lättare att andas =) kanske ska fortsätta med kortisonen ett tag så jag slipper dö av att resa mej upp..

Kan tyvärr inte komma till skolan imorgon! FÖRLÅT Fiia men jag lovar att ni vill inte ha mej där =(

jag försökte dessutom ringa Hästägaren nyss, men inget svar fick ett sms straxt efter där det stog att hon inte svarar på några samtal pga av batteritorsk men hon lovade att ringa imorgon =) får antagligen tvinga mamma elelr pappa att köra mej dit för jag är inte körduglig! ska väl skriva lite papperus om det går och klappa lite på "Mona"
fast det beror ju på om jag kan resa mej upp imorgon när jag vaknar..

Att jag inte kommer tillskolan innebär många besvikelser.. Dels Esteten, sen JUF mötet och elevhemmet på kvällen... vilket resulterar i ingen födelsedags morgon på elevhemmet med tårta =(

På Tisdag ska jag även om det blir spyendes rida programridning för domare och det kommer gå piss!!!
kommer inte kunna andas, sitta ner = RIDA och jag kommer nog heller inte kunna låta bli att spy, förhoppningsvis kommer jag inte att svimma.. =(

STACKARS STACKARS MEJ!!!

image85
det var ett tag sen jag kunde le så där..
men när jag gör det då ska folk veta att jag är NÖJD MED LIVET <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Ååh , neeeej :( Ska jag vara en alldeles ensam nörd ? :( Men får hoppas att du KRYAR PÅ DIG SÅ HIMLA MYCKET GUMMAN !

2008-02-10 @ 22:14:21
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Fiia

eey , vrf kommer inte hjärtana med ? :(

2008-02-10 @ 22:14:49
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Fiia

Neej , inte nu heller =/

2008-02-10 @ 22:15:07
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Röv£n

Krya på dig vännen.
Hatar att vara sjuk, stackare!
Pussis och friskiskramar

2008-02-10 @ 22:37:59
URL: http://skutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0