mys inför vardagen..

Jag är verkligen lycklig!
Snön bara faller mer och mer och det är härligt vitt ute =)
mamma har bakat god äppelpaj och det har varit mys hemma hela helgen =)

Har precis ätit av den goda äppelpajen med marsansås =)
så gott! kollade på Ronja rövardotter,  jag älskar verkligen allti Astrid Lindgren har gjort!

Snart blir det singing bee på TV3 till 20.30 då byts det kanal till 4:an och man kan avsluta helgen med det härligt glada gänget från "en annan del av Köping" =)

sen ska jag SOVA =) imorgon blir det upptidigt, duscha för att sen ta bilen till Örsundsbro där jag ska hämta Sofia vid bussen klockan 09:43! därefter sladdar vi vidare mot Biskopskulla och jag ska provrida det omtalade Stot =) det ska bli spännande...

efter det blir det plattan i botten och lunch i skolan för att sen ha Estet =) tror jag styr hem till Heby efter plugget.. det är så BÄST att vara hemma verkligen!

 nej nu ska jag snackalite med min sofia på msn =)

puss på er <3

image140

Min vän Sofia <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Haha , väldigt många Sofior , nu tror alla att det är jag på bilden ^^)

2008-02-03 @ 21:11:53
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0