MOSR!

ligger nu i min nya säng som står i mitt ommöberade rum! och lyssnar på RIX FM =)
HELT FINT =)
ska knäppa lite kort när jag är helt klar... jag ska skura golvet och bestämma mej om jag ska vrida på byrån eller inte... sen ska jag sortera alla kläder som jag samlat ihop i tvättkorgen, fast det var både rent och skitigt och ytterkläder och ridkläder... men det är snabbt fixat =)

har precs varit på Ica och shoppat vindruvor och lördagsgodis samt persikohalvor^^ haha
när vi stog i kassan och det var en framför drog jag det smarta kortet och sa att jag bara skulle gå och läsa anonserna sen kunde jag packa.^^ haha så mamma fick betala allt =)


jaa, imorse bar det av till Akalla och hämtade sängen... sen bar det av lika fort hem igen,
mamma och Annika hade fixat i mitt rum, ut med den gamla sängen och damsugat golvet och flyttat på byrån och donat runt lite =) TACK! så det var bara att bära in sängen bädda och sen se över rumet och möblera det som jag ville ha det =)

pappa grillade medans mamma gjorde potatisgratäng och annika gjorde sallad =) MUMMA
årets första grillade kött =) (köttet var dessutom från en fjällko i Orsa haha så vi tackar Torsmoborna för god middag =)

Nu ska jag se till att få kart det sissta i rummet sen ska jag knäppa ett kort så ni får se mitt lilla krypin
Sen ska jag kolla alla anonssidor där det kan tänkas finnas häst.. förresten så har ju Tingvall vart och provridit Fuxen som jag är himlans taggad påp att se.. undrar hur det gick och vad hon tyckte..

Ska talka lite med min vän Nikki nu =)

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Fiia

Okeej , hoppas det blir nåt meed nån av dom då, och att Sara inte vill ha den xD haha , nej men dufår väl höra av dej sen , eller så får du höra av mej ! (:
Joo , blev lite trögt med skrivandet nu , men min syssling är här nu också satt bli kanske en uppdatering efter helgen - tyvärr ! men den som väntar på nåt gott ... ! ;D

Sen kommer jag gäääärna och provligger din säng nåndag ! HAHA xD

PUSS , älskar dig söt ! ( som socker )

2008-02-16 @ 18:27:18
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0