Mors i solskenet =)

Uscha igår när jag lagt mej i sängen och skulle till att slå igen mina blå så blåste det nå så kopiöst mkt ute! det var verkligen bäcksvart så här ute i skogarna...

Alla som känner mej vet att jag är grymt och då menar jag GRYMR mörkrädd!!! Men jag har blivit bättre =) men igå var dte så jag övervägde att ta mitt täcke och kudde och smyga upp till brorsansrum.. haha jag är 19år! Men jag klarade det! jag tänkte har det inte hänt nått på alla dessa 19år jag vart rädd, varför skulle det hända i natt?!
så jag vände mej om kröp ner under mina 2täcken och tog en kudde underarman som jag "kramade" och de andra 7kuddarna låg runt om mej.. =)

Myyyss! fast jag hade hellre haft nån som låg bredvid som kunde Jaga bort allt läskigt!
för så är det, jag sover aldrig så bra som när man typ är och tältar..^^ Jag älskar att sova när det är lite trångt och det är många människor runt om kring mej... 
( haha! på elevhemmet sover man nästan aldrig själv! ;) så det går himla bra att sova där =) )

Vaknade iaf imorse och det var ÄR SÅ FIIINT VÄDER =) lycka!
Idag ska jag och mamma in till Sala-stad mamma ska klippa sej och jag ska väl se om det finns nått av intresse i klädväg till bröloppet =)

Puss så länge nu sk ajag in i duschen och ta mej en vaaarm dusch! =)

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0