mindre än 7dygn kvar =D

Hallå igen =D

Idag har jag rivit runt bland alla hästsaker som finns i min ägo =)
Himla kul å riva runt bland grejorna som börjar bli lite dammiga och veta att snart kommer dom till användning igen =D Kollade upp min "hoppsadel" (det heter att det är en hoppsadel men jag skulle vilja säga alraound för det finns inga bra vulster på dom..)  den har iaf några år på nacken... men den fyller sin funktion iaf.. ska visa den för Kiki och kanske den måste stoppas om men det får man väl leva med..

Puttsade upp sadlarna (2st) och mina stövlar fick sej en puts också =)
kollade dock inte tränsen =/ men jag har ju några dagar på mej =)

efter det fick jag sånt ryck att jag tog bilen (har skavsår!!!) och åkte till Kiki =D tog en koppkaffe och snackade massa skit =D och sen gick vi ut och kollade i stallet och pratade om sadlar.. sen så gick vi in och tog en påtår ^^ haha sen var det ut till stallet igen och in med Duell och pussade lite på han för Kiki skulle ut och skutta lite studsövningar =D JAG VILL OCKSÅ!!!! men snart är det min tur =D

vi diskuterade också det där med klippning och stalltjänsten och det dära..

och vi har kommit fram till att jag vill inte ha han klippt så jag har nyss pratat med ägaren och de höll med =D
Och Sen ska få komma hem till Kiki på Söndag fm. och sen på Måndag så följer han med mej och bor på skolan till Måndag v.11 =D då har jag ridhus och bra tränings möjligheter för att ramla av fler ggr. ^^ hahaha
sen när stalltjänsten är klar flyttar hen med hem igen =D och där ska han bo LÄÄÄNGE =D

JAG ÄR HIMLA GLAD! =D

kom också fram till att han inte ska få stå kvar på fiberG då vi inte anser att han behöver det?! utan vi ska prova med svart havre och Krafft + betfor och salt tror ja.. men det får vi se ska höra lite med Kiki.. litar himla bra på henne.. och han kommer att stå på Torv men HÖ ska han få som vanligt =D

sen blir det Maja träningar i massor =D eller ja så långt ekonomin räcker^^

I veckan ska jag flytta Hem igen (från uppsala alltså.. ) lämna tillbaka nyckeln och få hem allt skit!... =D SKÖNT men liite sorgligt..

Imorron är det skola som gäller igen.. jag är NOT taggad.. usch! meen Jag vill så gärna träffa brudarna igen.. det var fett länge sen nu! var ju sjuk en och en halv vecka innan lovet så det var skiiit länge sen!

WOHOW! meeen jag har fett mkt att göra iskolan! =( funderar seriöst på att börja beta av de där jävla resterna som bara blir fler och fler.. =/

Nej nu ska jag ta och förbereda mej in för PLUGGET imorron =D

PUSSIS PÅ ER ALLA <3

image173
Kommer Älska dej även när döden skiljer oss åt ♥
för jag vet att du hade det himla bra hos mej..
Vet att du älskar mej med.. trotts öronen på bilden^^
hoppas du får det du förtjänar... ( men jag vet hur det är =(  

♥perfectly togheter, you and me forever♥

Kommentarer
Postat av: Ap

åååååååh vad roligt, grattis!!! Isåfall kommer jag och hälsar på er på stalltjänsten, vilken vecka har du? Måste ses snart tycker jag, long time no see. OCH festa med oss gamlingar ;)

2008-02-24 @ 19:15:57
URL: http://www.annagoeswild.blogg.se
Postat av: Fiia

Wööööw , vi ska ha det bäst på stalltjänsten ! (y) Får byta galenpannor nån dag då , haha . eller du rida C iaf ! ;D

SES I MORRN OCH JAG LÄÄNGTAR ! ;D

2008-02-24 @ 19:30:05
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0