Marängsvich...

mumms.. haha ja gjorde marrängsvich idag som jag åt ur muggen jag fick av mormor när jag fyllde 18 =)

har pratat med Miche och ska få låna västerbostransport på måndag, så pappa och jag kan köra han till skolan till typ 8 på måndag =)

pratatde även med Kiki och hon har tyvärr inte fått upp någon box än.. men hon erbjöd Tompa kvar ute en natt.. så han får sällskap=) ett bra Täcke och hö räcker.. det blir ju iaf inte minusgrader.. och det är för 1 natt..
jag tror det blir bra =)

Fiia har ju köpt vitabenlindor åt mej idag =) TACKAR!^^

så nästa vecka blir det chockträning för den stackarn! hahaha men ska man bli bäst får man jobba för det^^

appro på skola.. så har jag faktiskt gjort klart "mina egna djur" nu.. 2kor och 2suggor som jag har fått deras kort och mjölkavkastings chema för också har jag skrivit vad jag kan se om djuren och om det är nått att ha..
haha jag var väldans snäll och skickade bara en ko tll slakt! de andra får en chans till =)

nej slut pluggat..

Nu ska jag äta fläskfilé kroketter sallad och sås =) massa gott får min mage idag =)
sen ska jag raka benen och kolla på lets danc och så ska det låta.. dock samtidigt =/ åå nej hur ska jag klara det.. jag som blivit en riktig hemmasittare på fredagar ;)

ska ringa Patrik sen också tänkta jag =)

PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: Nikki

Dåligt att, Dansen och sången går samtidigt, är stort fan av båda :D

2008-02-29 @ 19:26:39
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Nikki

Jag skyll på gud, det är rätt!
Du får också ha en kalas helg med hästen :D
Pussa den från mig, lilla Sigge :)

Min kusin har fått en son och de ska troligtvis döpa honom till Milton :D Coolt va!

2008-02-29 @ 19:42:16
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Nikki

Haha, Gud vad jag garva när jag läste det XD

Äsch han kommer alltid vara Sigger för mig! vad du en säger!

2008-02-29 @ 21:07:22
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Nikki

Mycket coolare :D Och han är 10000000 gånger bättre och underbarare

2008-02-29 @ 21:11:43
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Fiia

Aah , åh så skulle jag köpt ett handtag men det blev 2 och så köpte jag en JÄTTESMART ihopfällbar låda ! Jag är så himla bra på att handla och det grde mej mycket lycklig ! Ses på mån !

Pusså BIGKRAM !

2008-02-29 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0