LYCKA

heej mina vänner och alla andra :)

Idag är jag GLAD =) och det kan ingen ta ifrån mej! ^^

vaknade imorse och har kommit fram till att det spelar ingen roll att gå upp klockan 5 eller 8 på morgonen för man är lika trött när man vaknar och när man rest sej upp så är man lika pigg =) bra tycker jag!
Sen åkte jag med Tim till skolan, han är en snäll vän tycker jag och man blir oftast så glad i hans närhet =)
väl i skolan så såg jag våran biblotikarie Birgitta som Älskar sina böcker och sitt biblotek, men hon har inte så stor koll på vem som lånat vad... hon var på mej och sa att jag lånat en bok som jag inte allst hade! men det löste sej än då! :) första lektionen var Lantbruksdjurs skötsel =)

wohow! fick tillbaka provet jag skrev i torsdags =) MVG+ hade bara 1½ poäng fel på hela provet! om jag tänkt till och skrivit att raps är en oljeväxt hade jag spikat hela provet =) *DUKTIGA JAG *

vi fortsatte med våra sjukdomsarbeten och jag böt bort Salmonella till Pares ( kalvförlamning/lammningsförlamning ) och har idag skrivit om Beteskramp (det är en dödligsjukdoms som drabbar kor och tackor.. ( så nu vet ni det ^^  om intresse klubben antecknar )

medans jag satt och skrev på datorn utanför samlingsalen så kom Chricko förbi och är helt på att vi ska anmäla till Globen =) så, så kommer det att bli vi ska hitta någon som kan filma och klippa en proffsig DVD och så ska vi skriva ett fint brev till rektorn ^^ (haha vi äger på att smöra.. )  sen är dte bara träning som gäller ^^ KUL!

efter LDS var det lunch och vi fick god Kassler med ris *mumma* åt med Sophie och nikki Lina och Malin..
Åkte hem efter Lunch med Tim till elevhemmet haha Karl/Pelle du borde tömma ditt postfack =) Haha
Snälla Tim skjutsade mej till stationen så jag han med tåget.. mamma hämtade och jag var hemma en stund tills jag fick för mej att åka till v.bo och prata med gubbarna ^^

Miche var förfånansvärt Glad men när man kom på tal om halvblod och stallplats så skakade han på huvet och tyckte.. måste du??!! det är såå fullt! folk har redan skickat hit sina betäckningar och fölston! snälla du det går inte...
Men tur var att jag är glad idag =) så jag önskade han en fortsatt trevlig dag och gick ut till stallet i stället..

talkade med Klas, Leffe och Jhon! =) de var glada alla hopa =) klappade lite på hästarna och åkte vidare till Kiki =)
hah sladdade över till henne och fick fika ^^ me like henne.. följde med dem ut när Karin 4 skulle rida Tammie =) hon har blivit så duktig och hade till och med ett EGET rosa shabrak ^^ så fint vart det.. vi kom fram till att bygga två ponny boxar till i hennes stall för då kan jag ställa dit halvblodet =) tada.. så var det löst! =)

haha SLADDADE vidare hem och satte mej här..  funderar på att simma i kväll.. men jag vet inte har ätit Pizza och vart jätte mätt.. det blir nog imorgon istället!

Missa inte Lets dance ikväll, Karl-Petter kommer att dansa in iera hjärtan ikväll =)

HA EN TOPPEN KVÄLL! =) PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Oh yes , ska se det ! Karl-Petter forever ! ;D

2008-02-01 @ 19:19:52
Postat av: Mari

Hehe att raps var en oljeväxt visste ju tillochmed jag xD

Bra att det löser sig med stallplats :D Och skitkul att ni ska anmäla till globen! Håller tummarna på att det går vägen!

2008-02-01 @ 20:45:12
Postat av: AP

Heeey! Allt braa?

2008-02-01 @ 21:20:45
URL: http://www.annagoeswild.blogg.se
Postat av: Röv£n

Ååååh va du är duktig!
Kom du ihåg att jag sa till dig att du visst kan bara du vill ;D
tack för pussarna (som inte smittar)...
jag tycker fakiskt synd om mig själv.... ;) tsss...
ha en bra helg
Puss

2008-02-01 @ 22:49:05
URL: http://skutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0